کد خبر : 8953
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 10:31

دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) توسط شرکت بیمه دی

دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) توسط شرکت بیمه دی
شرکت بیمه دی با پیاده سازی استاندارد‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ در حوزه رضایتمندی مشتریان شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بیمه دی ؛ طی نشستی که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی و ارزیابان استاندارد  ISO 10004 در ساختمان مرکزی شرکت بیمه دی برگزار شد، ارزیابان پس از بررسی عملکرد و فرآیندهای بیمه دی، این شرکت را حائز دریافت این استاندارد دانست.
مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال های اخیر اظهار کرد: شرکت بیمه دی با بررسی و پایش پی در پی فرآیندهای خود توانسته است علاوه بر تسهیل و تسریع عملکردها، با بهره گیری از استانداردهای جهانی، به چشم اندازها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند.
بیمه دی در راستای چشم انداز “پدیده محبوب مشتریان” و پس از آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و‌ فرآیندهای لازم در خصوص ارزیابی رضایت مشتریان بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی موفق به دریافت گواهی استاندارد ISO 10004 (مدیریت رضایت مشتری) شد.
این موفقیت، که نتیجه اعتماد مشتریان عزیز به مجموعه بیمه دی و تلاش شبانه‌روزی تمامی ارکان خانه فیروزه‌ای است را به خانواده بزرگ مشتریان گران‌قدر و همکاران گرامی تبریک می‌گوییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.