آخرین خبرها
خانه / دیگر رسانه / مدیر عامل بانک رفاه در نشست تلفنی با ذی نفعان/چنین جلساتی باید ادامه پیدا کند

مدیر عامل بانک رفاه در نشست تلفنی با ذی نفعان/چنین جلساتی باید ادامه پیدا کند

به گزارش پشت پرده:  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی درحاشیه نشست تلفنی با مشتریان با بیان این مطلب گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.
مدیرعامل بانک رفاه افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد.
للـه گانی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند.
شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.
گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند. همچنین مدیرعامل بانک دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماس ها را به مدیران مربوطه صادر کرد.

حتما ببینید

افزايش 40 درصدي توليد و 30 درصدي صادرات فولاد بناب در سال جهش تولید

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از رشد 40 درصدی تولید و افزایش 30 درصدی صادرات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *