کد خبر : 22026
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 10:09

در راستای تکریم خانواده شهدا انجام شد؛

دیدار مدیرعامل با خانواده شهیدان فاضل شهیتی و فیاض باوی

دیدار مدیرعامل با خانواده شهیدان فاضل شهیتی و فیاض باوی
در راستای تکریم خانواده شهدا، امین ابراهیمی مدیرعامل و هیات همراه با خانواده شهیدان فاضل شهیتی و فیاض باوی روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ دیدار نمود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، این دیدار با همراهی محمود حسن‌پور مدیر بازرسی و نظارت، حجت الاسلام موسی بهاالدینی سرپرست امور ایثارگران، مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، سید رضا هاشمی‌زاده مدیر دفتر حوزه مدیرعامل، اسماعیل چراغی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، محمد جامعی مدیر روابط عمومی و سید عادل حسینی مسئول روابط کار شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شهدا گفت: اگر امروز در تولید و کسب کار ما رونقی است، به برکت خون شهداست که با نثار مهم‌ترین سرمایه خود، امنیت را برای ما رقم زدند.

وی افزود: خانواده شهدا بهترین الگو برای ما هستند، شنیدن و درس گرفتن داستان زندگی خانواده شهدا یکی از راه‌های الگو برداری از این عزیزان است.

وی افزود: با تصور اینکه فرزندی یک روز نتواند پدر خود را ببیند و با چه سختی و مشقتی مواجه می‌شود، ارزش حرکت بزرگ شهدا بهتر درک می‌شود.

ابراهیمی گفت: توان و خودساختگی فرزندان شاهد شاغل، بیانگر خیر و برکت حضور خانواده شهدا در این شرکت می‌باشد. ارزش فولاد خوزستان در این است که با خانواده شهدا ارتباط مستقیم دارد. مسئولان این شرکت با برگزاری جلسات مستمر، سعی در بررسی مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های به‌حق آنان دارد.

ابراهیمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: وضعیت اشتغال، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان است. شرکت فولاد خوزستان برای اشتغال جوانان و جذب نیرو در نظر دارد که با برگزاری آزمون، قدم مثبتی همچون گذشته بردارد.

حجت الاسلام موسی بهالدینی سرپرست امور ایثارگران فولاد خوزستان گفت: برای نخستین بار، رکورد دیدار با تمامی خانواده شهدای شرکت، در زمان مدیرعاملی مهندس امین ابراهیمی رقم خورد.

وی افزود: فرزندان شهدای شرکت، با درخشش در امور کاری و تحصیلی، اعتماد مدیریت شرکت را به درستی پاسخ داده‌اند.

محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده شهدا گفت: هر کس در هر کجای این کشور قرار دارد، مدیون شهدا است.

وی با تشکر از مدیرعامل، برای حضور در جمع خانواده شهدا گفت: سرکشی به خانواده شهدا، فرصتی است که فارق از فضای کاری نیز، از خانواده شهدا تجلیل شود.

محمد شهیتی برادر شهید فاضل شهیتی پس از استقبال میهمانان با قرائت آیاتی از کلام الله مجید گفت: شهید از زمان پیروزی انقلاب، فعالیت مستمر انقلابی داشته و با منافقان مبارزه می‌نمود.

وی افزود: شهید شهیتی از همرزمان شهید چمران بوده و تاریخ شهادت وی ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۰ بر اثر اثابت گلوله خمپاره اتفاق افتاده است.

جمیله باوی فرزند شهید فیاض باوی گفت: حضور مدیرعامل در جمع خانواده شهدا از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا خانواده‌ها از نزدیک با وی دیدار نموده و درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح می‌نمایند.

گفتنی است، در پایان این دیدار‌ها هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیرعامل به خانواده شهدا اهدا شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.