کد خبر : 2168
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 10:16

سایت فروش ایران‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری

سایت فروش ایران‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری
Print Friendly, PDF & Email

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها مسیر پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت‌نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه‌ها در این سایت است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از ایکوپرس- اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که مسیرهای دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند.
وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار دارد.
حق پناه تصریح کرد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد.
گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  در دسترس همگان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.