کد خبر : 306
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 13:26

همایش دوچرخه سواری و پیاده روی در شرکت فولاد مبارکه

همایش دوچرخه سواری و پیاده روی در شرکت فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

همزمان با ۲۳ دیماه، سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا با حضور پرشور در همایش های جدا گانۀ دوچرخه سواری و پیاده روی، ضمن گرامیداشت این روز خجسته، جلوه های زیبایی از همدلی و نشاط سازمانی را خلق کردند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از خبرنگار فولاد، در جریان برگزاری این همایش های پرشکوه معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت در گفتوگو با خبرنگار فولاد ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شرکت گفت: ۲۳ دیماه در واقع یادآور به ثمر نشستن تلاش و همت والای تمامی همکارانی است که از ابتدای دوران ساخت و آغاز بهره برداری فولاد مبارکه تاکنون جانانه تلاش کرده اند تا صنعت فولاد کشور شکوفا گردد و کشور در زمینه تولید بسیاری از انواع محصولات فولادی تخت بی نیاز شود.
عباس اکبری محمدی تصریح کرد: علاوه بر این، فولاد مبارکه در کشور به عنوان دانشگاهی بزرگ، زمینه های رشد فنی و تکنولوژیکی صنعت فولاد کشور را نیز فراهم کرده است.
وی در ادامه به نقش صنعت فولاد در فراهم کردن زمینه های رشد اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: با شکلگیری این صنعت در اقصی نقاط کشور فرصت های شغلی زیادی به وجود آمده و معیشت جامعه بهشکل قابل توجهی بهبودی یافته است. همچنان که در این خصوص خداوند ارحم و الراحمین در قران میفرمایند «انا انزالنا الحدید فیه بأس الشدید و منافع الناس .» وی در خصوص اهمیت و نقش ورزش در پیشبرد اهداف شرکت خاطرنشان کرد: در راهبردهای کلان مدیریت شرکت فولاد مبارکه، ورزش، سلامتی و شادابی کارکنان از جایگاه والایی برخوردار است و مدیریت ارشد سازمان همواره بر تدوین برنامه های هدفمند ورزشی برای کارکنان و خانواده های ایشان تأ کید کرده
است.
اکبری افزود: با توجه به کارکرد ورزش در سلامت روح و جسم کارکنان و خانواده ها، تیم مدیریت شرکت برای سال های آتی نیز با نگاه کلان از تقویت برنامه ها و راهبردهای ورزش شرکت حمایت خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد: ورزش در افزایش سلامت و شادابی، انگیزه و بهره وری کارکنان سازمان نقش بی بدیلی دارد. تاجایی که تحقیقات نشان داده است افراد ورزشکار علاوه بر برخورداری از جسم و روح سالمتر، در انجام کارهای تیمی نیز موفقتر عمل میکنند و بهتر میتوانند سازمان را در پیشبرد اهداف خود یاری رسانند.
اکبری در بخش پایانی سخنان خود گفت: همچنان که ما به تلاش همکاران قبل از خود در این شرکت افتخارمیکنیم، امیدوارم با همکاری و همدلی بیشتر بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که نه فقط عزیزان بعد از ما، بلکه همۀ مردم شریف ایران همچون قبل به گروه فولاد مبارکه افتخار کنند. در همین خصوص،صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه گفت: باعث افتخار است که فولاد مبارکه در زمینۀ تولید، مسئولیت های اجتماعی و همچنین در زمینۀ ورزش کشور منشأ اثر است.
وی با بیان اینکه در حوزۀ ورزش، امروز تعداد افراد فعال در جامعۀ ورزشی خانوادۀ فولاد مبارکه به ۶۵۰۰۰ نفر رسیده است، اظهار امیدواری کرد با راهبردهای مدیریت شرکت بتوان با برگزاری برنامه های ورزشی داخل و خارج از شرکت شادابی و نشاط بیشتری به خانواده های محترم هدیه کنیم.
فرخی با تأ کید بر اینکه سازمانهای موفق و پیشگام در بهره وری، از نیروی انسانی شادابتر و سالمتر بهره مندند، اعلام کرد: ا کنون امور ورزش فولاد مبارکه در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۵۰۰ مرکز ورزشی که از مربیان متخصص و مجرب برخوردارند، قرارداد دارد و همکاران و خانواده های محترم میتوانند با استفاده از این ظرفیت مناسب در مسیر ارتقای سلامت روح و جسم خود گام بردارند.
مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی در خاتمه با اشاره به اینکه با تدابیر اتخاذ شده در حال حاضر ضریب نفوذ همکاران و خانواده ها در برنامه های ورزشی به ۸۲ درصد رسیده است تصریح کرد: پیشبینی میشود تا پایان سال جاری این ضریب به ۹۰ درصد برسد و از این حیث شرکت به یک رکورد بی سابقه دست یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.