کد خبر : 3563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 11:04

آتش سوزی هولناک در قلب تهران / دود در خیابان امیرکبیر همه را وحشت زده کرد + فیلم و عکس

آتش سوزی هولناک در قلب تهران / دود در خیابان امیرکبیر همه را وحشت زده کرد + فیلم و عکس
Print Friendly, PDF & Email

آتش سوزی در مرکز تجاری در خیابان امیرکبیر رخ داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر: جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران) درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۵۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری واقع در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیابان سعدی بعد از خیابان ملت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

 

 

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده‌اند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بزرگ قدیمی که در هر طبقه ده‌ها مغازه وجود دارد که در زمینه فروش و نگهداری لوازم یدکی فعالیت می‌کنند.

آتش سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه همفک این پاساژ در یک مغازه بیست متری که مملو از لوازم یدکی بود آتش‌‌سوزی رخ داده بود و این مغازه و نیم طبقه آن کاملا شعله‌ور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی از این مغازه به بیرون متصاعد می‌شد. آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و برای مهار آتش اقدام کردند و خوشبختانه با سرعت عمل آتش‌نشانان و مدیریت خوبی که در صحنه حادثه اتخاذ شد از گسترش آتش جلوگیری شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه مصدومیتی گزارش نشده است و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول لکه‌گیری و تخلیه اجناس از داخل مغازه هستند.

 

 

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.