کد خبر : 4112
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 14:13

اعلام آمادگی ٢٢ شرکت دانش‌‌بنیان برای مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه حوزه افتا همراه اول

اعلام آمادگی ٢٢ شرکت دانش‌‌بنیان برای مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه حوزه افتا همراه اول
Print Friendly, PDF & Email

هم‌زمان با برگزاری رویداد «معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات»، ٢٢ شرکت دانش‌بنیان برای مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه همراه اول در حوزه امنیت فناوری اطلاعات اعلام آمادگی کردند.

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش پشت پرده, از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات (افتا) روز یکشنبه ١۶ شهریورماه با همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با مشارکت همراه اول برگزار شد.

در این رویداد که با حضور حدود ۲۵۰ شرکت فعال حوزه امنیت فناوری اطلاعات و نمایندگانی از بخش‌های حاکمیتی، دولتی و خصوصی برگزار شد، سیاوش بیات سرمدی معاون هوشمندسازی و راهکارهای دیجیتال و علیرضا نوروزی مشاور رئیس مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول به ارائه مسئله های فناورانه همراه اول پرداختند.

ابزار تشخیص تهدیدات داخلی، تشخیص زودهنگام رخدادهای امنیتی از طریق شبکه‌های اجتماعی، قابلیت تحلیل امنیتی آگاه از کسب‎وکار و سامانه مدیریت چرخه عمر برنامه کاربردی با تمرکز بر جنبه‌های امنیتی به عنوان برخی از مسئله های فناورانه شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد سه روزه پس از استماع ارائه نمایندگان اپراتور اول تلفن همراه، نسبت به تحلیل وضعیت و مسئله های اعلام شده، جمع‌بندی‌های لازم را انجام داده و در پایان ٢٢ شرکت فعال در این حوزه، نسبت به همکاری با همراه اول رسما اعلام آمادگی کردند.

لازم به ذکر است، این رویداد مجازی که به‌منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های حوزه امنیت فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، علاوه بر تحلیل جایگاه امنیت در اپراتورها، به بررسی امنیت در بانک‌ها، فضای مجازی، شبکه‌های کنترل صنعتی و بلاکچین را نیز خواهد پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.