کد خبر : 4576
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 18:11

احمدی‌نژاد باید روزی در دادگاه عادلانه محاکمه شود/ برنده انتخابات ۱۴۰۰ به احتمال زیاد یک نظامی است

احمدی‌نژاد باید روزی در دادگاه عادلانه محاکمه شود/ برنده انتخابات ۱۴۰۰ به احتمال زیاد یک نظامی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ،اخیرا مهدی کروبی در دیدار با برخی اعضای حزب کارگزاران سازندگی، خطاب به اصلاح طلبان گفته بود: «کاری کنید در ۱۴۰۰ یک احمدی نژاد ظهور نکند.»   در این ارتباط «مهدی آیتی» بیان داشت:در رابطه با اینکه هر دوره شایعاتی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه احمدی نژاد برای انتخابات می‌ آید

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ،اخیرا مهدی کروبی در دیدار با برخی اعضای حزب کارگزاران سازندگی، خطاب به اصلاح طلبان گفته بود: «کاری کنید در ۱۴۰۰ یک احمدی نژاد ظهور نکند.»

 

در این ارتباط «مهدی آیتی» بیان داشت:در رابطه با اینکه هر دوره شایعاتی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه احمدی نژاد برای انتخابات می‌ آید یا نمی‌آید، تایید می‌شود یا رد صلاحیت می شود در حقیقت این شایعات به گونه‌ای ایجاد موج سیاسی هم هست، چه از سوی طرفداران احمدی‌نژاد و چه از سوی مخالفان او.

 

این موج های سیاسی می تواند در جامعه بازتاب داشته و عکس العمل های مثبت و منفی داشته باشد و درباره آن تحلیل های سیاسی ساخته شود و به نوعی خوراک های رسانه ای شود که خودش یک، سرگرمی است.

 

او افزود: اما به نظر من احمدی نژاد که می توانیم به او ترامپِ ایران بگوییم، همان فرد نامتعادلی شبیه ترامپ است که خرابکاری های زیادی می کند و چون شجاعت دارد یک کارهای خوبی هم می کند، ترامپ هم به همین شکل بود کارهای خوبی در آمریکا کرده اما در عین حال خرابکاری‌های زیادی چه در سطح آمریکا و چه در سطح کشورهای جهان به بار آورده است.

 

این چهره سیاسی اصلاح طلب ادامه داد:  اختلافاتی که  ترامپ با کشورهای اروپایی ایجاد کرده، احمدی نژاد هم در داخل شورای پول و اعتبار و سازمان برنامه را منحل کرد و یک شبه تصمیم گرفت، مسکن مهر بسازد و خرابی روی دست دولت گذاشت.

 

همینطور در بحث های تخلفات مالی و بومی که در دولت او رخ داد، کلکسیونی از تخلفات وجود دارد. در واقع احمدی نژاد ضایعه و خسارت بزرگی به جمهوری اسلامی زد و آسیب هایی که او به ایران زد، حتی در بخش سیاست خارجی، صهیونیست ها را در اروپا بسیار قوی کرد یعنی وقتی بحث هولوکاست و بحث های دشمنی با اروپا را مطرح کرد باعث شد که صهیونیست‌ها امتیازات مثبت و بالایی از سازمان ملل از اروپا و آمریکا گرفتند و در حقیقت ندانم کاری، زیاد کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.