کد خبر : 5090
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 17:21

قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ پدافند غیرعامل

قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ پدافند غیرعامل
Print Friendly, PDF & Email

در سومین جلسۀ کمیتۀ پدافند غیرعامل ایمیدرو که به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار جلالی، فرمانده پدافند غیرعامل کشور و خداداد غریب‌پور ،معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو برگزار گردید، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ پدافند غیرعامل تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , در این جلسه، سردار جلالی، فرمانده پدافند غیرعامل کشور، ضمن تشکر از اقدامات شرکت‌های زیرمجموعۀ ایمیدرو، به‌ویژه گروه فولاد مبارکه، راهبرد کلان کشور در حوزۀ پدافند غیرعامل را مقاومت فعال در برابر فشار حداکثری و همه‌جانبه دانست و یکی از اهداف این کمیته در ایمیدرو   را  لحاظ کردن الزامات پدافند غیرعامل در صدور موافقت  اصولی با طرح‌ها و مکان‌یابی آن‌ها در کنار حفاظت از زیرساخت‌های ضروری و حیاتی برشمرد و گفت: خوشبختانه اقدامات شرکت‌های تابعۀ ایمیدرو در حوزۀ پدافند غیرعامل بسیار امیدوارکننده است.

فولاد مبارکه ضمن مدیریت شرایط، نه‌تنها در حوزۀ صنعت و اقتصاد کشور، بلکه در حوزۀ پدافند غیرعامل نیز خوش درخشیده است

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در ابتدای این جلسه، ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه، این شرکت با توجه به نقش ویژه‌ای که در صنعت کشور دارد، ضمن مدیریت شرایط، نه‌تنها در حوزۀ صنعت و اقتصاد کشور، بلکه در حوزۀ پدافند غیرعامل نیز خوش درخشیده است.

غریب‌پور اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آبی را  ارزشمند دانست و افزود: این شرکت همچنین در خصوص مقابله با بیماری کرونا نیز پیشگام بوده و قبل از آنکه از جانب ایمیدرو توصیه‌ای برای همکاری با بیمارستان‌ها دریافت کند، به‌صورت خودجوش با تأمین اکسیژن رایگان برای بیمارستان‌های درمانگر بیماران مبتلا به کرونا، به یاری مدافعان سلامت و هموطنان شتافت و در این زمینه به الگویی برای سایر صنایع بدل شد.

فولاد مبارکه  به‌خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت کرده است

در این جلسه، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، ضمن ارائۀ گزارشی از اقدامات گروه فولاد مبارکه در حوزۀ پدافند غیرعامل گفت: این گروه یکی از سرمایه‌های بزرگ ملی و استراتژیک صنعت کشور است و با تولید حدود نیمی از فولاد کشور تأثیر قابل‌توجهی بر رونق اقتصادی و توسعۀ صنعتی و اقتصادی کشور دارد. این شرکت همچنین با تأمین مواد اولیۀ بیش از ۳هزار کارخانه و کارگاه تولیدی کشور، در استقلال و رونق اقتصادی، قطع وابستگی به بیگانگان و جهش تولید نقش محوری دارد.

به گفتۀ مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، این مجموعۀ عظیم به‌خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت کرده و با رعایت دستورالعمل‌های حوزۀ پدافند غیرعامل و همچنین شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمینۀ بیماری کرونا، نه‌تنها در این وضعیت متوقف نشده، بلکه به رکوردهای متعدد تولید نیز دست یافته است.

وی همچنین به صرفه‌جویی‌های صورت‌گرفته در مصارف آب و انرژی اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های کلان در زمینۀ استفادۀ بهینه از منابع آبی و انرژی خوش درخشیده است که از آن جمله می‌توان به جمع‌آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی و شهری در چرخۀ تولید شرکت اشاره کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به تحریم‌های مستقیم و چندبارۀ آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه، اقدامات انجام‌شده در حوزۀ بومی‌سازی را بسیار راه‌گشا و برگ برندۀ این شرکت در حوزۀ پدافند غیرعامل برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مساعدت‌های گروه فولاد مبارکه به بیمارستان‌ها و شبکۀ بهداشت و درمان کشور برای خرید و تأمین تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین تأمین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های مختلف استان اصفهان و برخی استان‌های هم‌جوار با هزینۀ چند ده میلیارد تومانی به‌عنوان اقدامات دیگر این گروه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی یاد کرد.

گفتنی است در این نشست غیرحضوری برخی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو نیز با ارائۀ گزارش‌های جداگانه‌ای دستاوردهای خود در حوزۀ پدافند غیرعامل را تشریح کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.