کد خبر : 5247
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 18:24

سردار سلامی: آماده گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی هستیم/ تحرکات اخیر آمریکا برای نجات از کابوس خطرناک است

سردار سلامی: آماده گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی هستیم/ تحرکات اخیر آمریکا برای نجات از کابوس خطرناک است
Print Friendly, PDF & Email

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آماده گرفتن انتقام خون این شهیدان و آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت‌افزایی آمریکایی‌ها هستیم.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده گرفتن انتقام خون این شهیدان و آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت‌افزایی آمریکایی‌ها هستیم.

وی افزود: مقاومت جریان دارد هیچ چیز متوقف نشده و بلکه به خاطر خون شهیدانی سلیمانی و ابومهدی المهندس و همه شهدای مقاومت با شتاب بیشتری جریان دارد موج جدید و رویش‌های جدیدی به وجود آمده و سلیمانی‌های بیشماری در دنیای اسلام رشد کرده‌اند و قدرت جهان اسلام در حال افزایش است دشمنان باید فکر خودشان باشند و از این منطقه خارج شوند.

فرمانده کل سپاه در خصوص تحرکات اخیر آمریکا در منطقه گفت: ایران هیچ نگرانی ندارد ما برای دفاع از استقلال، منافع حیاتی و دستاوردهای انقلاب بزرگمان آماده هستیم و این آمادگی را ظرف چهل و یک سال گذشته ایجاد کرده‌ایم و امروز برای رویارویی با هر قدرتی، هیچ مشکل‌، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم ما حرف‌های نهایی خودمان را با دشمنان در میدان نبرد خواهیم زد.

وی خاطرنشان کرد: تحرکات دشمن به هر شکل رفتاری مربوط به خود اوست، اما ما معتقدیم که این‌ها بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه بزرگ سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یاران آنان بود که یک بغض فشرده را در میان جوانان و غیرجوانان جهان اسلام به وجود آورده و این بغض فشرده مثل یک کابوس همواره آمریکایی‌‌ها را رنج می‌دهد.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: آن‌ها برای نجات از این کابوس خطرناکی که حس می‌کنند، دست به سلسله تحرکاتی می‌زنند، ولی در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

سرلشکر سلامی همچنین اظهار داشت: حاج قاسم نشان داد وقتی ما حرکت می‌کنیم و هنگامی که در میدان جنگ و جهاد با دشمن حضور پیدا می‌کنیم، پیروز هستیم سکوت و سکون تنها چیزی است که مسلمانان را ذلیل می‌کند حاج قاسم مظهر حرکت بود، نشانه جهاد بود و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و هیچ قدرتی را غیر از قدرت الهی معتبر نمی‌دانست بنابراین مقاومت این درس را گرفته که باید بی‌توقف ادامه دهد و استمرار جهاد عامل حیاتی سعادت همه ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درباره تداوم مسیر انتقام سخت که در منطقه شروع شده و ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: انتقام سخت نقطه نیست بلکه یک مسیر است البته ما انتقام نقطه‌ای این سردار بزرگ و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت که جدا از همه مسیری است که ما طی می‌کنیم یعنی آنانی که در این جنایت دست داشتند، آرام نخواهند بود اما زمان و مکان و کیفیت تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد و ما آن شرایط را به اذن خدا به وجود خواهیم آورد.

وی ادامه داد: اما مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است؛ عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.