کد خبر : 5411
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 12:56

یحیی گل محمدی به پرسپولیس بازگشت/پای افشاگری جدید در میان است؟

یحیی گل محمدی به پرسپولیس بازگشت/پای افشاگری جدید در میان است؟
Print Friendly, PDF & Email

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی پایتخت برای برکناری رئیس هیات مدیره باشگاه اولتیماتوم ۴۸ ساعته تعیین کرد اما پس از گذشت این زمان از موضع خود کوتاه آمد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , یحیی گل محمدی پس از طوفانی که در نشست خبری پس از تساوی دو – دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۴ پایتخت داشت از پنجشنبه گذشته به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا کار خود را در راس کادر فنی این تیم ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب چهارمین تساوی متوالی خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر مقابل استقلال تهران اولتیماتوم ۴۸ ساعته ای در خصوص برکناری مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش داد.

او در ادامه صحبت‌هایش استعفا از سرمربیگری پرسپولیس را رد کرد اما به طور صریح عنوان کرد: «آقایانی که رسول پناه را انتخاب کردند عواقب آن را هم بپذیرند!» جمله‌ای که با فشار حداکثری هواداران پرسپولیس مبنی بر برکناری مهدی رسول پناه در فضای مجازی روبرو شد اما سلطانی فر بدون توجه به این موضوع حاضر به برکناری رسول پناه هم نشد.

 

ادامه فایل ویدئویی رکیک آقای دندانپزشک!

پس از اولتیماتوم یحیی مبنی بر برکناری رسول پناه ادامه صحبت‌های جنجالی رئیس هیات مدیره در زمانیکه سرپرستی باشگاه را بر عهده داشت منتشر شد؛ ادامه ویدئویی که چند ماه پیش باعث استعفای او از سرپرست باشگاه شد تا این بار او را از ریاست هیات مدیره نیز برکنار کند. صحبت‌هایی که بار دیگر نشان داد رسول پناه دایره توهین و تهمت‌هایش به بازیکنان و سرمربی پرسپولیس گسترده‌تر از یحیی و شجاع خلیل زاده است.

اما او باز هم ماندن در راس هیات مدیره را در جنگ با سرمربی تیم به رفتن ترجیح داد تا همه منتظر تصمیم یحیی پس از پایان مهلت دو روزه‌اش باشند.

 

بازگشت یحیی با مصاحبه عجیب!

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان در تمرین پنجشنبه گذشته تیمش حاضر شد و سرخپوشان را تمرین داد تا به شایعه درباره قهر خود با این باشگاه پایان دهد. یحیی نه تنها به تمرین پرسپولیس آمد بلکه مصاحبه‌ای عجیب انجام داد. او تمام صحبت‌های خود را به دلیل تساوی در دربی ۹۴ پایتخت تحت فشار زیاد دانست و عنوان کرد حالا وقت اتحاد و همدلی است.

بر کسی پوشیده نیست پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر با جنگ عجیب بین سرمربی و رئیس هیات مدیره خود روبروست. دو نفری که حتی حاضر به نشست حضوری با همدیگر هم نشده‌اند اما یحیی به طرز عجیبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حرف از همدلی زد.

 

آرامش یا وعده اخراج؟

سرمربی پرسپولیس در حالی صحبت‌هایی را در خصوص اتحاد و همدلی به زبان آورد که انتظار اخراج رسول پناه را در طی مدت دو روز داشت. اینکه یحیی با صبوری بیشتر وعده‌ای بابت برکناری رئیس هیات مدیره باشگاه دریافت کرده است می‌تواند ابهام تازه ای در سرنوشت مدیریت این باشگاه به وجود بیاورد.

 

پای افشاگری جدید در میان است؟

در روزهایی که نایب قهرمان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با حاشیه‌های این‌چنینی روبرو است شایعات در خصوص افشاگری‌های جدید از قراردادهای عجیب در سال‌های اخیر نیز مطرح شده است. جایی که هم اطرافیان رسول پناه و علی رغبتی عضو هیات مدیره، حرف‌های زیادی برای گفتن از متمم قراردادها داشته هم منتقدان هیات مدیره ابهاماتی را در ذهن دارند. جایی که برخی قراردادها در طول یک سال گذشته ناگهان جهشی دو برابری داشته و می‌تواند پرسپولیس را در آینده با مشکل مواجه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.