کد خبر : 610
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 14:45

تنوع محصولات انتظار مشتریان از خودروسازان

تنوع محصولات انتظار مشتریان از خودروسازان
Print Friendly, PDF & Email

تنوع حلقه ی مفقوده ی طراحی در صنایع خودروسازی کشور بود و البته هنوز هم این نقصان حس می شود. برخی از مدیران سابق که حاضر البته قائل به پذیرفتن این ماجرا نبوده و نیستن که می توان در این شرایط دست به کاری مهم زد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از  نبض بازار ، سالهای زیادی است مه مردم در خیابانها شاهد رفت و آمد خودروهایی هستند که انگار قرار بود برای همیشه آنها در این جاده یکه تازی کنند. نگاه کردن به آمد و شد خودروها در کشورهای نزدیک این سؤال را مطرح می کرد که چرا آنها می توانند و ما تعلل می کنیم. تنوع حلقه ی مفقوده ی طراحی در صنایع خودروسازی کشور بود و البته هنوز هم این نقصان حس می شود. برخی از مدیران سابق که حاضر البته قائل به پذیرفتن این ماجرا نبوده و نیستن که می توان در این شرایط دست به کاری مهم زد و ایجاد تنوع لازم در خطوط تولید علاوه بر اینکه جذابیت بازارهای داخلی را افزایش داد روی بازارهای صادراتی نیز می توان حساب ویژه کرد. پلتفرم های استفاده شده در طراحی خودروهای داخلی دیگر برای مصرف کنندگان و خریداران داخلی قشنگ و جذاب نیست و موقع آن رسیده تا با همت خودروسازان به این وضعیت به صورت جدی نگاه شود.

آنچه که در این بین برای مردم می توانست نگران کننده باشد نوع طراحی مدلهای جدید خودرویی بود که با رونمایی از مگاپلت فرم SP100  ایران خودرو این نگرانی برطرف شد. آنچه که از ایران خودرو به گوش می رید طراحی ۹ مدل جدید در این گروه خودرویی تا سه سال آینده در بازار داخلی است. جذابیت این طراحی زمانی بیشتر به چشم می آید که بعد از مدتها جاده های کشور مدلهایی از خودرو را در خود خواهند داشت که اولا در سخت ترین شرایط تولیدی کشور ساخته و پرداخته شده اند و دوما از مهندسی کاملا ایرانی برخوردار هستند.  ۵ محصول راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دناپلاس اتوماتیک و ۲۰۷ پانوراما برای سال آینده و چهار محصول صندوقدارK132 ، کراس اوورK125  و هاچ بک K121 و همچنین دنای برقی نیز از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱عرضه خواهد شد. ادامه ی این روند توسط سایر خودروسازان داخلی جهت از دست ندادن بازار جدید که با ظرفیت تنوع محصول ایجاد شده نفس تازه ای را در خط تولید لوکوموتیو اقتصاد کشور خواهد دمید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.