کد خبر : 6212
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 13:44

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومین شهر مجلسی توسط فولاد مبارکه

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومین شهر مجلسی توسط فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز و بر اساس مصوبه شورای بسیج فولاد مبارکه و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی با مساعدت فولاد مبارکه و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه ، تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین شهر مجلسی توزیع شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در این زمینه گفت: جای بسی خوشحالی است که این شرکت همواره پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی را رسالت خود دانسته و از این پس هم به‌یقین تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به جامعه و ذی‌نفعان دوچندان خواهد کرد.

هادی نباتی نژاد افزود: شرکت ها و کارخانه ها برای اینکه در کسب‌وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت‌های آن سازمان قرار می‌گیرند ‌انجام دهند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید موحدیان نیز در گفتگو با خبرنگار فولاد با بیان اینکه این طرح در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته است ، گفت: طرح محرومیت زدایی شهر مجلسی از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ( عج) به پایگاه بسیج مقاومت شهید موحدیان فولاد مبارکه محول شد.

سرهنگ حبیب اکبری افزود: در همین راستا جلسه ای با حضور اعضای شورای بسیج فولاد مبارکه برگزار و پس از موافقت مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ، مصوب شد ۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومان شهر مجلسی توزیع شود

وی خاطر نشان کرد: این تعداد بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در شب عید و با حضور پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس،  جانشین فرمانده سپاه شهرستان مبارکه ، فرمانده پایگاه بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه و فرمانده بسیج طالخونچه بین محرومین توزیع شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.