کد خبر : 6246
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 9:15

توجه به مباحث تامین اجتماعی نیاز روز جامعه است

توجه به مباحث تامین اجتماعی نیاز روز جامعه است
Print Friendly, PDF & Email

نایب رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نبود رشته‌های تحصیلی در حوزه تامین اجتماعی را سبب عدم توجه به تولید محتوای مباحث مربوط به تامین اجتماعی برشمرد.

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش پشت پرده ، علی حیدری در جلسه نقد فیلم « زیر این چتر باران می بارد» که با حضور کتایون جهانگیری، کارگردان این فیلم و جمعی از منتقدان و پژوهشگران، در موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار شد، افزود: چنانچه رشته‌های تامین اجتماعی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شد، اکنون مباحث این حوزه به هنر هم کشیده شده بود و می‌توانستیم شاهد تولید فیلم‌های بیشتری با موضوع تامین اجتماعی باشیم.
وی با بیان این که ساخت فیلمهای با مباحث تامین اجتماعی ارزشمند و نیاز روز جامعه است، اظهار کرد: بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور که بیش از نیمی از جمعیت را شامل می‌شود، زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
نایب رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: اما این میزان پوشش بیمه بر کل جمعیت اثرگذاری دارد؛ والدینی که دارای حقوق بازنشستگی هستند، به طور حتم موجب آسودگی خیال اعضای خانواده می‌شود.
کتایون جهانگیری کارگردان این فیلم نیز در این جلسه افزود: سازمان تامین اجتماعی بر لبه تیغ قرار دارد و با توجه به اینکه با زندگی مردم سروکار دارد، لازم است مسایل این نهاد در بوته نقد قرار گیرد.
وی با اشاره به اسپانسر این فیلم که وزارت بازرگانی است، اظهار کرد: ساخت این مستند کاملا آزادانه انجام شده است.
این کارگردان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی قربانی شده و با بحران مواجه است، گفت: در ساخت این فیلم به دنبال آن هستیم مشکلات و مسائل سازمان را بررسی کنیم و نیز اتفاق‌هایی را که برای این نهاد رخ می دهد به تصویر بکشیم و از این رو در این فیلم تاریخ سازمان نیز مرور شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.