کد خبر : 6469
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 7:34

عملکرد موفق شرکت فراوری ماهان سیرجان در سال ۱۳۹۹

عملکرد موفق شرکت فراوری ماهان سیرجان در سال ۱۳۹۹
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان از افزایش ۶۰ درصدی عملیات معدنکاری در معدن ۵ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸خبر داد که این رشد در دو بخش تولید سنگ آهن کلوخه و باطله برداری به ترتیب به میزان ۱۵ و ۶۴ درصد بود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ، مهدی بهرامی گفت: شرکت ماهان سیرجان در سال ۹۹، میزان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن تولید سنگ آهن و ۳۶ میلیون تن باطله برداری را محقق کرده است.
بهرامی ادامه داد: از دیگر موفقیت‌های سال گذشته در این شرکت می‌توان به رشد فروش اشاره کرد که شاهد رشد ۲۵۰ درصدی در مقایسه با سال ۹۸ بود و مجموع فروش این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ به بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گفته وی، همچنین در بخش ایمنی و طبق نتایج ممیزی ایمیدرو و کسب امتیاز مناسب، سال گذشته رتبه چهارم در بین ۴۴ شرکت تابعه ایمیدرو در سطح کشور را کسب کرد و از این حیث نیز شاهد رشد ۱۱۵ درصدی بودیم.

 

افزایش ۶۰ درصدی عملیات معدنکاری، رشد ۲۵۰ درصدی فروش، دریافت ۴ گواهینامه استاندارد ایزو و عرضه محصول در بورس کالا

بهرامی با بیان اینکه نخستین عرضه محصول شرکت در بورس کالا نیز از افتخارات شرکت ماهان سیرجان در سال ۱۳۹۹ بود، گفت: همچنین انتشار اوراق سلف موازی توسط شرکت مراحل پایانی را می گذراند ضمن اینکه روند پذیرش شرکت در بورس نیز به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: در بحث توسعه، موفق به اخذ مجوز کنسانتره در نیمه دوم سال ۹۹ شدیم و روند احداث کارخانه کنسانتره در سال جاری آغاز خواهد شد. همچنین در توسعه معادن مطالعات برای خرید محدوده های معدنی و انجام اکتشافات در سال ۹۹ شروع شد. در حال حاضر انجام عملیات اکتشاف در یک محدوده به وسعت ۲۰ کیلومترمربع در حال انجام است.

بهرامی اظهار کرد: شرکت ماهان سیرجان در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ پس از استقرار و پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز استانداردهای حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و انجام ممیزی برون سازمانی، موفق به اخذ ۴ گواهینامه ISO 45001 (ایمنی و بهداشت)، ISO 14001 (زیست محیطی)، ISO 31000 (مدیریت ریسک) و HSE-MS شد.

مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان در خصوص مسوولیت های اجتماعی شرکت ماهان سیرجان گفت: این شرکت در سال گذشته حسب دستور ریاست گروه مالی گردشگری، اقدامات مهمی بخصوص در حوزه سلامت انجام داده که از جمله آنها تکمیل دو پروژه عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان است.

وی افزود: دو پروژه بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان با زیربنای بیش از ۲۰۰۰ متر شامل توسعه ساختمان اورژانس و تکمیل بخش ویژه کرونا است و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.
بهرامی اضافه کرد: همچنین سایر اقدامات شامل توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی برای نیازمندان، آزادی زندانیان مالی، خرید تجهیزات برای بیمارستان بردسیر و ساخت مرکز توانبخشی در بردسیر با اعتبار تقریبی ۴۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات شرکت ماهان سیرجان در خصوص مسوولیت های اجتماعی است.

شرکت فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

 

Certificates

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.