کد خبر : 6480
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 15:12

در پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز معلم، تاکید شد:

انسان در مسیر کمال، بی نیاز از وجود متعالی معلمان نیست

انسان در مسیر کمال، بی نیاز از وجود متعالی معلمان نیست
Print Friendly, PDF & Email

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، متن پیام به این شرح است: ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرصت مغتنمی است تا یاد کنیم از انسان های آزاده ای که نور وجودشان روشنی  و الهام بخش مشتاقان فراگیری دانش است. کسانی که با جهل ستیزی، راه انبیاء الـهی را ادامه مـی دهند و به امر خطیر روشنگری و انسان سازی می پردازند.

جـای تـردید نیست که دستیابی به جامعه توسعه یافته از مسیر تربیت انسان های پرتلاش، متعهد و اخلاق مداری مـی گذرد کـه حـاصل تلاش های ارزشمند معلمان متعهـد و شایسته است؛ کسانی که با از خود گذشتگی، جلوه های نمادینی از ایثار می آفرینند که در خاطره تک تک ما به یادگار باقیست.

بدون شک انسان در مسیر کمال،  بی نیاز از وجود متعالی معلمان نیست، کسانی که پیشرو در مسیر کمال انسانی محسوب می شوند و جامعه را در مسیر توسعه یافتگی راهبری می کنند. معلمانی که روشنی بخش مسیر تعلیم و تعلم هستند و از مقام والایی در هدایت افراد به سوی رستگاری برخوردارند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مردان و زنان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه علامه شهید مرتضی مطهری، “روز معلم” را خدمت تمامی معلمان و فعالان عرصه آموزش و پرورش که در مسیر آگاهی بخشی و روشنگری تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال برای آنان سلامتی و تندرستی مسالت می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.