کد خبر : 6880
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 7:26

‍ واکنش داماد روحانی به مناظره ها

‍ واکنش داماد روحانی به مناظره ها
کاندیدایی که در مناظرات تعداد فالورهای های خود را به رخ حریف میکشید، نباید فراموش کند که اگر تلاش رئیس دولت نبود، امروز باید مثل زمان هخامنشی از چاپار برای انتقال پیام خود به جامعه بهره میبرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, سرمقاله دکتر کامبیز مهدیزاده در روزنامه آرمان: کاندیدایی که در مناظرات تعداد فالورهای های خود را به رخ حریف میکشید، نباید فراموش کند که اگر ممارست و تلاش رئیس دولت نبود، امروز باید مثل زمان هخامنشی از چاپار و قاصد برای انتقال پیام خود به جامعه بهره میبرد.

کلید کشور وقتی قفل شد که شما بتن در داخل قفل ریختید.

عده ای هنوز قدرت را به دست نگرفته حرف از ممنوع الخروجی و به دادگاه بردن افراد میزنند و آن را در دستور کار خود قرار داده اند.

کاندیدایی که بعد ۴۰ سال در بالاترین مسئولیت ها بوده پراید سوار میشود طی این سال ها در زندگی خود نتوانسته تحول ایجاد کند. چگونه میخواهد در کشور تحول ایجاد کند؟!

درمناظرات روز شنبه ۵ نفر اصولگرا به دو نفر از طیف مقابل تاختند(۵+۲) ۴ نفر برای نفر پنجم جنگیدند تا او کمترین آسیب را ببیند.

قرار بود ژاپن اسلامی باشیم اما حرف از افغانستان، عراق، کره شمالی و ونزوئلا بود.

کشور با اعمال تحریم های ظالمانه درگیر پرداخت حقوق کارمندان است اما برخی قول پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون نفر میدهند!

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.