کد خبر : 10262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 19:08

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز فناوری اطلاعات

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز فناوری اطلاعات
مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، فرا رسیدن زادروز حکیم محمدبن موسی خوارزمی و روز فناوری اطلاعات را بر تلاشگران این عرصه در بانک و شبکه بانکی کشور تبریک گفت.
Print Friendly, PDF & Email

متن پیام دکتر محمدرضا فرزین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور و بازوی توانمند دولت همواره نقشی بی بدیل در کمک به توسعه، تحولات زیربنایی و پیشرانی عرصه‌های مختلف ایفا کرده است که بی شک نقش و حضور نخبگان و دانش‌آموختگان آن در خلق ایده‌های نو بر کسی پوشیده نیست.

بانک ملی ایران با تکیه بر نیرو‌های جوان و متخصص و همچنین استراتژی‌های فناورانه خود، توسعه و تحول دیجیتال و همچنین رسیدن به نئوبانک را از مهم‌ترین اهداف خود در سال ۱۴۰۱ قرار داده و تمام توانایی و توجه خود را در راستای اعتلای دانش و فناوری اطلاعات در عرصه بانکی به کار می‌گیرد.

یقینا در عصر بانکداری الکترونیک، بخش فناوری اطلاعات یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین حوزه‌های صنعت جدید بانکداری است و توسعه محصولات نوین بانک ملی ایران، گسترش بانکداری دیجیتال و ارتقای سطح خدمات دهی به نظام بانکی کشور و هموطنان گرانقدر یقینا با تکیه بر همت والای نیرو‌های پرتلاش و زحمتکشی که در بانک و نهاد‌های وابسته به آن خدمت می‌کنند، امکان پذیر خواهد بود.

این روز پرافتخار را به نمایندگی از همه همکارانم در بانک ملی ایران، بر فناوران و فرهیختگان عرصه فناوری اطلاعات بانک و شبکه بانکی کشور تبریک گفته و آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.