کد خبر : 10425
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 8:54

آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد

آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد
گروه بهمن با حضور در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده گروه بهمن با حضور در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد و در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری و سواری گروه بهمن عرضه خواهد شد. خودرو‌های عرضه شده در این نمایشگاه جزو مدرن‌ترین و پیشرفته‎ترین خودرو‌های تجاری و سواری بازار ایران هستند لذا پیش‌بینی می‌شود غرفه گروه بهمن مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
در دسته خودرو‌های سواری، گروه بهمن در نظر دارد خودرو‌های سواری محبوب خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار دهد. ریسپکت به عنوان تازه‌ترین سواری گروه بهمن از جمله محصولاتی است که قرار است در به زودی در بازار عرضه شود و جزو محصولاتی است که در این نمایشگاه حضور دارد.
در دسته خودرو‌های سواری SUV نیز گروه بهمن خودرو‌های دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرایم را در معرض دید علاقمندان خواهد گذاشت. دیگنیتی و فیدلیتی از خودرو‌های شناخته شده و محبوب گروه بهمن هستند که این گروه قصد دارد با نسخه جدید دیگنیتی را که به نام دیگنیتی پرستیژ شناخته می‌شود در این نمایشگاه حاضر شود.
گروه بهمن بنا دارد در دسته خودرو‌های تجاری با کاربری باربری کشنده امپاور، FAW۴۶۰ و FAW۴۲۰ و شیلر در معرض دید علاقمندان به خودرو‌های باری گذاشته شود. همچنین در دسته خودرو‌های تجاری با قابلیت کاربری‌های شهری گروه بهمن قصد دارد اتوبوس شهری City۱۲، مینی بوس پگاسوس و وان باری اینرودز را دراین نمایشگاه ارائه دهد.
این محصولات در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان، در غرفه گروه بهمن از ۴ لغایت ۷ مردادماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.