کد خبر : 10466
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 17:41

رونمایی از توثیق الکترونیک با نشان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا

رونمایی از توثیق الکترونیک با نشان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا
امکان صدور وثیقه و دریافت تسهیلات به صورت برخط از طریق سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با سرویس نشان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا فراهم شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فاز نخست سامانه توثیق الکترونیک هوشمند با نام «ستاره» با ابلاغ بانک مرکزی و در سازمان بورس اوراق بهادار رونمایی شد و از این پس متقاضیان تسهیلات می‌توانند از طریق سرویس «نشان‌بانک» در اپلیکیشن ایوا نسبت به انجام مراحل توثیق سهام خود اقدام کنند.

در فاز نخست سامانه “ستاره” متقاضیان تسهیلات می‌توانند انواع دارایی‌های خود از جمله سهام، انواع اوراق بهادار را به عنوان وثیقه برای ارائه به نهادها، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های میزبان معرفی کنند.

اصلی‌ترین ویژگی سامانه توثیق الکترونیک هوشمند این است که فرآیند وثیقه‌گذاری برای اخذ تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های بانکی به سهولت و با استفاده از سرویس نشان‌بانک در اپلیکیشن ایوا کاملاً برخط صورت می‌پذیرد.

بنابر این گزارش، متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایوا و از طریق خدمت نشان‌بانک مراحل گواهی امضای دیجیتالی، انتخاب سهام مورد نظر برای توثیق، میزان وثیقه و مرحله احراز اراده برای دسترسی به سهام انتخاب شده را کاملا به صورت غیرحضوری و برخط انجام دهند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از سامانه توثیق الکترونیک سهام صبح چهارشنبه پنجم مرداد ماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دادستان کل کشور، مدیران ارشد بانک ملی و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و امکان بهره‌برداری از این خدمت برای متقاضیان از طریق سرویس نشان‌بانک در اپلیکیشن ایوا فراهم شد. به این ترتیب گیرندگان تسهیلات از این طریق می‌توانند اعتبار دریافت شده را در تمام پایانه‌های فروشگاهی پرداخت الکترونیک سداد متصل به بانک ملی ایران استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.