کد خبر : 10617
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 4:26

بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد

بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد
بانک رفاه کارگران در گروه بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری در شاخص "پاسخ گویی به مشتریان در کم‌ترین زمان" رتبه برتر را کسب کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در بررسی عملکرد چهار ماهه اول سال جاری بانک‌ها و موسسه‌های مالی (فروردین تا تیرماه)، بانک رفاه کارگران بانک برتر کشور در شاخص “سریع‌ترین زمان پاسخ گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی” بوده است.

بر اساس این گزارش، زمان‌بندی پاسخ گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین دو روز، سریع‌ترین بانک کشور در رسیدگی به درخواست‌های مردمی بوده است.
در گزارش این سامانه، پس از بانک رفاه کارگران، بانک‌های تجارت و مسکن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران موفق شد با میانگین ۹ روز، برترین بانک کشور در شاخص” پاسخ گویی به مشتریان در سریع‌ترین زمان” شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.