کد خبر : 11002
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 9:04

برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین

برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین
دوره بازاریابی خدمات بانکی شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازی و برخورد صحیح همکاران با مشتریان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیرو‌های جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دوره‌های آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دوره‌های آموزش‌های تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.

در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک‌ها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخش‌های دیگر و در نهایت بانک شوند.

ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژی‌های بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.