کد خبر : 11073
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 4:17

تولید و عرضه اتوبوس شهری توسط گروه بهمن

تولید و عرضه اتوبوس شهری توسط گروه بهمن
تولید و عرضه اتوبوس شهری ۱۲ و ۱۸ متری ازجمله برنامه‌های گروه بهمن در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، تولید و عرضه اتوبوس شهری توسط گروه بهمن بر اساس استاندارد‌های ملی و بین المللی و آپشن‌هایی است که رفاه حال مسافران، سالمندان و معلولان در آن به طور کامل لحاظ شده است. ظرفیت تولید در حوزه اتوبوس سالانه ۱۵۰۰ دستگاه است. در ادامه عرضه اتوبوس، اتوبوس برقی نیز به عرصه ناوگان حمل و نقل کشور اضافه خواهد شد. فروش اتوبوس‌ها از طریق وزارت کشور یا تفاهم نامه مستقیم با شهرداری‌ها است.

گروه بهمن ازطریق شرکت تیوان قصد، بومی سازی تولید ۱۰ نوع از موتور‌های کم مصرف ۳ و ۴ سیلندر و پرقدرت یورو ۶ را با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار دستگاه را دارد که در فاز نخست برنامه تولید ۲۰ هزار دستگاه موتور برای محصولات گروه بهمن و در فاز بعدی نیاز‌های سایر خودروسازان را تامین خواهد کرد. این فعالیت‌ها درجهت رفع مشکل آلایندگی خودروها، کاهش مصرف سوخت و کاهش وابستگی ارزی و همچنین ایجاد اشتغال می‌باشد.

تیوان بزرگترین سرمایه گذاری در خودروسازی به شمار می‌رود که با مشکلات ایجاد شده در توافقنامه برجام و کنار کشیدن شرکت‌های اروپایی، میزان داخلی سازی موتور را از ۵۵ درصد به ۸۵ درصد افزایش می‌دهد. این اقدامات در شرایط تحریم‌های ظالمانه بین المللی بیانگر رویکرد هوشمندانه گروه بهمن درمقابله با تحریم‌ها به شمار می‌رود. درحال حاضر انتقال تجهیزات خریداری شده صورت پذیرفته و نصب و راه اندازی آن‌ها در دست اقدام می‌باشد و باتوجه به اینکه نصب و راه اندازی از تعهدات طرف خارجی می‌باشد، ازبابت حسن انجام این موضوع سند یک قطعه زمین به متراژ ۲۷۵۱ مترمربع در منطقه لواسان تهران از جانب رابط طرف خارجی به نام شرکت تیوان منتقل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.