کد خبر : 11090
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 5:46

هدفگذاری‌های بانک ملی ایران نتیجه داد

هدفگذاری‌های بانک ملی ایران نتیجه داد
بررسی صورت‌های مالی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۰ بیانگر این است که جمع درآمد‌های این بانک در سال مالی جدید نسبت به سال قبل رشد ۶۸ درصدی داشته است و این نشان می‌دهد که بانک ملی ایران طبق برنامه ریزی‌ها و هدفگذاری‌های صورت گرفته خود حرکت کرده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اقدامات این بانک در طول یک سال گذشته نشان می‌دهد مدیریت صحیح و کارآمد می‌تواند زمینه فعالیت‌های سازنده و تغییرات اساسی را ایجاد کند.

بر اساس صورت‌های مالی بانک ملی ایران در درآمد و هزینه در تیرماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد که جمع درآمد‌های این بانک از ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در تیرماه ۱۴۰۰ به رقم ۲۳۲ هزار و ۳۰ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال در سال جدید افزایش داشته است که رشد ۶۸ درصدی را نشان می‌دهد.

پر واضح است که جمع هزینه‌های این بانک در تیرماه ۱۴۰۱ به ارزش ۲۵۷ هزار و ۸۱۳ میلیارد و ۹ میلیون ریال را ثبت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

با نگاهی کارشناسانه، عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ بانک ملی ایران با نتایج سال قبل آن کاملا مشخص و واضح است بطوری که نکته برجسته در صورت‌های مالی این بانک در مدت سال گذشته نشان می‌دهد زیان بانک از رقم ۵۸ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ کاهش پیدا کرده است که این کاهش ناشی از از افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های این بانک است و این آمار و ارقام بیانگر این موضوع مهم است که سیاست ها، راهبرد‌ها و اهداف بانک طی یک سال اخیر درست و به جا انتخاب و اجرا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.