کد خبر : 11186
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 10:35

جدیدترین محصولات قطعه سازی کروز، ایسکرا و رایزکو در نمایشگاه مسکو رونمایی شد

جدیدترین محصولات قطعه سازی کروز، ایسکرا و رایزکو در نمایشگاه مسکو رونمایی شد
در نمایشگاه بین المللی روسیه که در شهر مسکو برگزار می‌شود، کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا حضور دارند که با عرضه قطعات خود، بزرگ‌ترین مجموعه به شمار می‌آیند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، مجتبی نظری مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه صنعت قطعات در شهر مسکو گفت: در نمایشگاه بین المللی روسیه که در شهر مسکو برگزار می‌شود، کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا حضور دارند که با عرضه قطعات خود، بزرگ‌ترین مجموعه به شمار می‌آیند.

به گفته این مقام مسئول، کروز با ارائه قطعات متفاوت از جمله قطعات چراغ، کویل، قوای محرکه، ایربگ و ایمنی، غربیلک فرمان، داشبورد و سپر، سنسور، سوییچ، آینه، تعلیق و ترمز، قطعات تزئینی، کنترل بدنه و حفاظت، نشانگر‌ها و مالتی مدیا، سیستم تهویه و صندلی شرکت مادآریا ویستا و همچنین قطعات شرکت ایسکرا که شامل دینام‌ها، استارت، استاتور و موتور فن می‌شود در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت رایزکو نیز انواع چراغ، ریل سوخت، کاتالیست و قطعات مربوط به پمپ بنزین از مجموعه خود را در معرض نمایش گذاشته است.

مدیر ارتباطات شرکت کروز اعلام کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور چین، مسکو و عمدتا شرکت‌های بزرگ حضور دارند که به عرضه محصولات خود روی آورده اند.

به گفته آقای نظری، مجموعه قطعات شرکت کروز، ایسکرا و رایزکو در این نمایشگاه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داد جدیدترین فناوری را دارند؛ افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند خواستار اطلاعات جدیدترین محصولات شرکت کروز، ایسکرا و رایزکو هستند و از این فناوری شگفت زده شدند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه امروز در مرکز شهر و محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی مسکو برقرار شده که با حضور مقامات رسمی و صنعتی کشور روسیه همچنین مقامات ایرانی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.