کد خبر : 11236
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 5:37

جامعه قدردان فداکاری‌های جامعه پزشکی است

جامعه قدردان فداکاری‌های جامعه پزشکی است
دکتر لله گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن اول شهریور ماه روز پزشک، را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

در تقویم کشور، سالروز میلاد یکی از مفاخر ایرانیان و شهره جهانیان، حکیم و فیلسوف بزرگ ابوعلی سینا به نام روز پزشک نام گذاری شده است. این روز فرصت و بهانه‌ای است تا با نگاهی گذرا کارنامه پرافتخار جامعه پزشکی کشور را مرور کنیم. پزشکانی که در تمامی مراحل سخت و دشوار بر سوگند خود و عهد و پیمانی که با مردم بسته اند وفادار هستند و با فداکاری و ایثار در مسیر تأمین سلامتی و تندرستی افراد جامعه حرکت می‌کنند.

حضور پزشکان و خدمات آن‌ها همواره مورد نیاز جامعه است و حساسیت‌ها نسبت به این خدمات در زمان بحران و همه گیری بیماری‌ها دو چندان می‌شود. پزشکان به همراه سایر اعضای کادر درمان کشور در دوران همه گیری بیماری کرونا همچون گذشته از یک آزمون سخت و دشوار سربلند بیرون آمدند و با ایثار و از خود گذشتگی با درمان بیماران، آرامش را به جامعه برگرداندند. بدون شک، جامعه قدردان این فداکاری‌ها و تلاش‌های صادقانه است و این مجاهدت‌ها در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند.

بانک رفاه کارگران نیز افتخار می‌کند که سال هاست در خدمت جامعه پزشکی، اعضا و فعالان حوزه سلامت است و همکاری‌های متقابل با این قشر فرهیخته، این بانک را به عنوان بانکی سلامت محور به جامعه معرفی کرده است. امیدواریم که در سال جاری و در سال‌های آتی بتوانیم این پیوند و ارتباطی که دارای نقطه مشترکی به نام “خدمت به مردم” است را بیش از پیش گسترش دهیم تا شاهد آثار مثبت روز افزون این همکاری‌ها در حوزه سلامت جامعه و شهروندان باشیم.

فرا رسیدن این روز فرخنده و مبارک را خدمت تمامی پزشکان ارجمند و سخت کوش ایران زمین که در لباس مقدس و پر افتخار پزشکی به هم وطنان خدمت رسانی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای تمامی اعضای جامعه‌ی پزشکی کشور آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون دارم.

اسماعیل لله گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.