کد خبر : 12137
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 7:38

یکصدو ششمین مدرسه بانک سپه در کردستان افتتاح شد

یکصدو ششمین مدرسه بانک سپه در کردستان افتتاح شد
یکصدو ششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، مدیر منطقه کردستان در آئین افتتاح این مدرسه که همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور امام‌جمعه و فرماندار قروه به بهره‌برداری رسید، گفت: در این مدرسه سه کلاسه سالانه ۹۵ دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه تحصیل خواهند کرد.

سیدمحمد یوسفی افزود: مدرسه «شهدای بانک سپه» روستای پیرباباعلی شهرستان قروه با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی این بانک در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر بنا شده است و دانش‌آموزان ۴ روستای این منطقه را تحت پوشش آموزشی قرار خواهد داد.

وی ضمن اشاره به حضور فعال بانک سپه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی در استان کردستان، تصریح کرد: مشارکت این بانک در کمک به توسعه بخش‌های بهداشت، درمان و فضای آموزشی با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

یوسفی به نقش تأثیرگذار بانک‌ها در توسعه استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور سایر بانک‌ها شاهد افزایش مراکز بهداشتی و آموزشی به‌ویژه در شهر‌ها و روستا‌های محروم استان باشیم.

شایان ذکر است بانک سپه تاکنون ۱۰۵ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه استان‌های کم‌برخوردار و محروم احداث کرده است که سالانه بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در آن‌ها مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.