کد خبر : 131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 15:20

تخصیص سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش از بهمن

تخصیص سهمیه سوخت وانت بارها بر اساس پیمایش از بهمن
Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل دفتر حمل کالا سازمان راهداری گفت: از بهمن امسال تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار، بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه، خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

یه گزارش بازتاب خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از بهمن امسال، تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت‌بار، بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه خواهد بود.

غلامحسین دغاغله با اعلام این خبر افزود: بر همین اساس به همه رانندگان و مالکان وانت‌بار‌های بین‌شهری توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت‌بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت‌شده در اسناد حمل انجام شود، همه رانندگان و مالکان وانت‌بار برای فعالیت در جاده‌های برون‌شهری باید اسناد حمل وانت‌بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و…) را به‌همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

دغاغله با بیان این که براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل، هرگونه فعالیت در زمینه حمل‌ونقل برون شهری کالا، منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت‌بار‌ها در جاده‌های برون‌شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت‌بار فعال در حمل و نقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان، در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: رانندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند باید به مراکز ثبت‌نام کارت هوشمند در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
گفتنی است در حال حاضر همه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان از طرف سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فراهم است، تا در ماه‌های آتی برای فعالیت حمل‌و‌نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود، دچار مشکل نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.