کد خبر : 13441
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 12:01

تامین آتیه با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران

تامین آتیه با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران
با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران و افتتاح حساب‌های کوتاه مدت و بلند مدت با امتیاز دریافت تسهیلات، می‌توانید از هم اکنون به فکر فردای فرزندان خود باشید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای حمایت از فرزندان ایران اسلامی و تأمین منابع مورد نیاز جوانان این مرز و بوم برای تحصیل، ازدواج، مسکن و… در آینده، «طرح آتیه ملی» را طراحی کرده و جوانان بالای ۱۸ سال و پدران و مادران می‌توانند برای آینده خود و فرزندانشان در این طرح مشارکت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در این طرح، متقاضی می‌تواند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت یا بلند مدت اقدام و از طریق اندوخته سپرده گذاری تدریجی، پس از مدت یک تا ۱۵ سال، از مزایای طرح شامل سود سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین تسهیلات با مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ ویژه استفاده کند.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده گذاری کوتاه مدت یک میلیون ریال و سپرده گذاری بلند مدت ۱۰ میلیون ریال است.

در زمان سپرده گذاری، سودی مطابق نرخ مصوب شورای پول و اعتبار به مانده سپرده تعلق خواهد گرفت و دارنده حساب پس از گذشت ۵ سال می‌تواند برای استفاده از تسهیلات بانک اقدام کند.
حداکثر مدت سپرده گذاری طرح در هر دو نوع سپرده گذاری ۱۵ سال است.

واریز و برداشت از حساب توسط مشتری بدون محدودیت امکانپذیر است و مشتری در هر زمان می‌تواند نسبت به بستن حساب خود اقدام و سود‌های متعلقه را دریافت کند.

لازم به ذکر است، سپرده بلندمدت یکساله افتتاح و در پایان سال مجدداً تمدید می‌شود. همچنین سود سپرده بلندمدت به طور ماهیانه واریز شده و واریز و برداشت از حساب کوتاه مدت ویژه طرح بدون محدودیت توسط مشتری امکان پذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.