کد خبر : 14123
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 5:32

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)
دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول خجسته سالروز میلاد با سعادت فخر کائنات، پیامبر رحمت و مهربانی و عطوفت، خاتم پیامبران، مبشر عدالت و آگاهی و حکمت حضرت محمد مصطفی (ص)، همچنین میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را تبریک عرض می‌نمایم.

رسول گرامی اسلام مبشر عدالت، انسانیت، تقوی و مدارا و دین مبین اسلام داعیه دار رستگاری بشریت در هنگامه‌ای است که انسان امروزی بیش از همه ادوار تاریخ، متکی و محتاج به آموزه‌های دینی و معرفتی است.

در پرتو رسالت پیامبر مهربانی‌ها، بسیاری از ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی عصر جاهلیت دچار تحولاتی بنیادین شد و آموزه‌ها و تعالیم آن حضرت، همچون بارانی حیات بخش کویر تشنه و سوزان وجدان بشری را سیراب کرد.

ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) نیز در این روز، موجبات شعف، شور و نشاط در دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را فراهم کرده است.

در پرتو اندیشه و دانش سرشار آن امام همام، عصر شکوفایی مکتب تشیع و مذهب جعفری آغاز شد و تولد آن پیام آور الهی و موسس مذهب جعفری، ترجمان ارزش‌هایی همچون صبر و استقامت، مهر و محبت، سخاوت و بخشش، تواضع و فروتنی، آزادگی و خیرخواهی بود که نه تنها جامعه آن روز بلکه، جامعه بشری کنونی نیز بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است.

ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک، امید است که بتوانیم در خدمت رسانی به هم وطنان، با الگو قرار دادن سیره و روش پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسیر رضایت حق تعالی و مردم شریف کشورمان بیش از پیش منشاء اثر باشیم.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.