کد خبر : 15176
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 6:59

در همایش استانی شعب مطرح شد:

ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است

ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است
مدیریت امور شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت‌های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس‌های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می‌دهد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان اولویت بانک ایران زمین را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان می‌داند و معتقد است روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.

سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می‌زند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.