کد خبر : 15387
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 13:19

لوکادیا از پرسپولیس می رود؟!

لوکادیا از پرسپولیس می رود؟!
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد: لوکادیا با ما قرارداد دارد؛ چطور می‌خواهد برود، او خیلی هم راضی است.
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش پشت پرده، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد شایعاتی که در مورد مهاجم هلندی سرخپوشان مطرح شده است، صحت ندارد. او گفت: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس وجود دارد و هر بار یک چیز را بهانه می‌کنند، چون آرامش را در پرسپولیس بر نمی‌تابند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطور برود؟ ضمن اینکه خیلی هم راضی است. شایعات در یکی دو ماه گذشته از خود من گرفته تا سایر عوامل وجود داشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد شایعاتی که در مورد مهاجم هلندی سرخپوشان مطرح شده است، صحت ندارد.

رضا درویش درباره آخرین وضعیت واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هفته پیش من در خدمت مدیرکل قوانین و مدیر ورزش شورای شهر بودم. بنا شد پیگیری شود و به نتایج خوبی هم برای واگذاری رسیدند که احتمالاً تا چند روز دیگر انجام شود. باید یک تهاتری با وزارت ورزش شود و مقدمات آنهم انجام شده است. فکر می‌کنم طی دو سه هفته آینده به نتیجه خواهد رسید. یکی از آیتم‌ها این است که ۹۹ ساله اجاره داده شود، ولی فکر می‌کنم انتقالش در صورت موافقت اعضای شورای شهر میسر است. مسائل اداری کمی زمان‌بر است، اما ان‌شاءالله انجام خواهد شد.

 

وی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه درفشی‌فر و مشکل باشگاه پرسپولیس با مستأجر این ورزشگاه، گفت: مشکل درباره مدت قرارداد بود. قرارداد او در پایان سال ۱۴۰۰ تمام شده بود، اما ما به خاطر مصوبه دولت برای کرونا شش ماه قرارداد را تمدید کردیم. فکر نمی‌کنم الان مشکلی باشد و تیم‌های پایه آنجا تمرین می‌کنند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به شایعاتی عجیبی که پیرامون بازگشت لوکادیا مطرح می‌شود، یادآور شد: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس وجود دارد و هر بار یک چیز را بهانه می‌کنند، چون آرامش را در پرسپولیس بر نمی‌تابند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطور برود؟ ضمن اینکه خیلی هم راضی است. شایعات در یکی دو ماه گذشته از خود من گرفته تا سایر عوامل وجود داشته است.

 

درویش در واکنش به این پرسش که وضعیت مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده است، خاطر نشان کرد: آنهم یک روال اداری دارد. از ۱۵ آذر ماه بارگذاری مدارک شروع می‌شود، ولی تیم مجوز حرفه‌ای ما هر هفته جلسه دارد و با فدراسیون هم جلسه داشته است. حتی با وزیر ورزش هم دو جلسه داشتیم، چون ایشان هم خیلی پیگیر این موضوع است. خدا را شکر ما بدهی خارجی نداریم و یکی دو روز پیش هم بدهی پنج هزار دلاری به باشگاه بلژیکی را پرداخت کردیم و از این بابت مشکلی نداریم و تعهدات داخلی را نیز پرداخت کردیم.

 

وی درباره احتمال سفرش به سوئیس برای پرونده رادوشویچ، توضیح داد: ما دو سه پرداختی داشتیم که آن‌ها را مدنظر قرار نداده بودند. فعلاً سفر من مشخص نیست و اگر رفتنم اثری داشته باشد خواهم رفت و در غیر اینصورت مسئولان بین‌الملل باشگاه به سوئیس می‌رود. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم. نمی‌دانم چرا به خاطر یک ندانم کاری باید از جیب مردم پول برود. با ۹۵۰ هزار یورو می‌توانیم برای تیم‌های پایه و زیرساخت‌ها هزینه کنیم، ولی متأسفانه چندین سال است که میلیون‌ها دلار از بین می‌روند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس که به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا به این شرکت واگذار شده بود، گفت: طی صحبت‌هایی که داشتیم فدراسیون مشکلش را حل می‌کند. ما اسناد و مدارکی را هم به فدراسیون دادیم که آنهم مرتفع می‌شود. سه دانگ باشگاه به نام فدراسیون بود، ولی ما پولش را از محل درآمد سازمان لیگ پرداخت کرده بودیم و ارتباطی به فدراسیون نداشت. خدا را شکر همه این‌ها حل می‌شود.

 

«آخرین وضعیت پرونده شکایت رسول‌پناه و بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟»، درویش در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: من اولش هم نمی‌دانم چه بود که آخرش بدانم چه شد! اگر گذشته را مرور کنیم وزیر ورزش وقت گفته بود شخصی مدیرعامل شده که ۱۰، ۱۵ میلیارد به باشگاه پرسپولیس کمک کند، اما ظاهراً الان مدارکی را آورده که طلبکار است. به هر حال ما تلاش می‌کنیم پولی از جیب مردم نرود و امیدواریم بخش حقوقی ما جلوی این مشکلات را بگیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.