کد خبر : 15427
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 11:00

پیام مدیر عامل محترم در خصوص سالروز افتتاح شرکت معظم پتروشیمی خارک

پیام مدیر عامل محترم در خصوص سالروز افتتاح شرکت معظم پتروشیمی خارک
مدیر عامل و نایب رییس محترم هیات مدیره شرکت پتروشیمی خارک در پیامی به مناسبت ۱۵ آبان ماه، سالروز راه اندازی این شرکت، این روز را گرامی داشته و از تلاش‌های بی وقفه کارکنان قدردانی نمودند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، متن پیام جناب آقای دکتر بهزادی به این شرح است:

همکاران تلاشگر و ارزش آفرین در شرکت پتروشیمی خارک
۱۵ آبان هر سال تداعی‌کننده تبلور دانش، تجلی تلاش و صرف فعل خواستنِ جمعی از بزرگان و متخصصین صنعتی کشور است که با افتتاح شرکت معظم پتروشیمی خارک به منصه ظهور رسید؛ اکنون که در پنجاه و سومین سالروز راه اندازی این شرکت متخصص پرور که دانشگاهی صنعتی و پالایشکده زیست محیطی خلیج فارس هستیم، مجاهدات کلیه خانواده پتروشیمی خارک از بدو تاسیس و راه اندازی تا کنون را پاس می‌دارم و از سویدای جان قدردان زحمات انسان‌های دانا و توانایی هستم که روزی نهال این شرکت پتروشیمی را کاشتند تا اکنون به درخت تنومندی بدل شود که خانواده‌های بسیاری در زیر سایه کرمش ارتزاق کنند و زندگی بگذرانند. جا دارد گرامی بدارم یاد و خاطره همیشه جاویدان عزیزانی که روزی عضو این خانواده بوده اند و امروز رخ در نقاب خاک کشیده‌اند.

همکاران پرتلاش و افتخار آفرینم، ما اکنون در آستانه رویدادی تاریخی برای پتروشیمی خارک هستیم و آن راه اندازی کارخانه LPG این شرکت در تاریخ ١۵ آبان ١٣۴٨ است؛ این برگ زرین محصول کوشش‌های شبانه روزی همه شما سروران است و این برگ زرین گوارای وجود همه ارکان خانواده بزرگ پتروشیمی خارک باد.

بار دیگر در این روز عزیز، از زحمات کلیه مدیران عامل و اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان این شرکت از بدو تاسیس تاکنون در همه سطوح قدردانی می‌نمایم و برای شما و خانواده مکرمتان صحت، شادمانی و تعالی روز افزون را از خداوند متعال آرزومندم.

با احترام
بهمن بهزادی
نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.