کد خبر : 15754
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 8:46

کسب ۱۱ عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران

کسب ۱۱ عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران
روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به کسب عنوان برتر و دیپلم افتخار (به عنوان بالاترین رتبه جشنواره) شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که شرکت‌ها و موسسات مختلفی از شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور شرکت داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد تا در رشته‌های کاریکاتور و کارتون (رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)، کتاب (رتبه اول)، مالتی مدیا و چند رسانه‌ای (رتبه اول)، اپلیکیشن (رتبه اول)، وب سایت (رتبه اول) ادبیات و داستانسرایی (رتبه اول)، نحوه ارایه آثار (رتبه اول)، رسانه‌های اجتماعی (رتبه دوم)، مصاحبه (رتبه سوم) و اینفوگرافیک (رتبه سوم) را کسب کند.

این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۰ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند. بر این اساس فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفتند.
لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی، تهران و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.

برابر مقررات این جشنواره همه آثار تولیدی انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در قالب‌های چاپی و الکترونیکی در بخش‌های یازده‌گانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.