کد خبر : 16832
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 6:57

جزئیات فروش فورس، امپاور و پگاسوس بهمن دیزل اعلام شد

جزئیات فروش فورس، امپاور و پگاسوس بهمن دیزل اعلام شد
شرکت بهمن دیزل خرید چهار محصول کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار، امپاور BD۵۰۰ و مینی بوس پگاسوس را به صورت نقدی به فروش می‌رساند. در این طرح تمامی محصولات با رنگ سفید عرضه می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، فروش تمامی این محصولات به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. ثبت‌نام صرفاٌ از طریق آدرس http://Bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است. در این طرح هر کدملی یا شناسه ملی تنها برای خرید یک دستگاه خودرو اجازه ثبت نام دارد.

در این طرح فروش خودرو‌ها شرایط اختصاصی فروش دارند که در ادامه مهمترین این شرایط ذکر شده است:

کامیون فورس ۶ تن

قیمت بدون کاربری فورس ۶ تن یک میلیارد و بیست میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودرو هفته اول بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

کامیون فورس ۶ تن مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ است که با تزریق مستقیم و توربو شارژ طراحی شده است. این خودرو اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

کلید‌های کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، امکان تبدیل صندلی‌های جلو به تخت خواب (فورس ۱.۵ کابین دارای یک تخت خواب)، تودوزی چرمی پارچه‌ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی به همراه ترمز‌های پنوماتیک از دیگر قابلیت‌های تمایز بخش این خودروی تجاری است.

کامیون فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار

قیمت بدون کاربری فورس ۸.۵ تن، حدود یک میلیارد و هشتاد میلیون تومان اعلام شده است. البته این خودرو صرفا با کاربری عرضه می‌شود و هزینه کاربری آن به طور جداگانه حساب می‌گردد. موعد تحویل خودرو هفته سوم اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. در این طرح کاربری‌های باری چوبی با روکش ورق فلزی، باری فلزی، مسقف فلزی، مسقف چادری بغل بازشو فلزی امکان پذیر است و زمانی برای انجام عملیات کاربری سازی به موعد تحویل افزوده می‌شود که این مدت از سوی شرکت اعلام خواهد شد.

امپاور BD۵۰۰

این کشنده با قیمت حدود ۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد و هفته اول بهمن ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل می‌شود.

کشنده امپاور BD۵۰۰، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برند ZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ‌های محور عقب منتقل می‌کند.

این موتور توانایی حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن را به این کشنده می‌دهد.

سیستم تعلیق اکسل عقب امپاور تمام پنوماتیکی است و به واسطه ۴ بالن و سیستم کنترل ECAS امکان تنظیم ارتفاع اکسل عقب و ذخیره ارتفاع مدنظر را فراهم می‌کند. این کشنده با کابینی مرتفع و مسطح با ساختار شناور چهار نقطه‌ای شرایطی استاندارد را برای حفظ سلامت راننده و سرنشین دوم مهیا ساخته است.

امپاور علی رغم طراحی مدرن و امکانات رفاهی کامل با در اختیار داشتن سیستم‌های امنیتی، چون سیستم هشدار حرکت بین خطوط LDWS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HSA و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW)، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری AEBS در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند. در ضمن کشنده امپاور مجوز تامین و تجهیز شدن بر اساس گواهی نامه استاندارد ADR اروپا یا حمل کالا‌های خطرناک (حمل سوخت و…) را کسب کرده است.

مینی بوس پگاسوس

این مینی بوس با قیمت حدود یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو هفته اول بهمن ۱۴۰۱ است.

مینی بوس سحر پلاس (پگاسوس) دارای موتور ISUZU-۴JJ۱GD و جعبه دنده دستی- ۶ سرعته JIANGXI تحت لیسانس GETRAG آلمان است.

این مینی بوس در دو تیپ ۱+۱۸ و ۱+۲۳ صندلی (تاشو) به بازار عرضه شده و سالن مسافرین آن با کولر ۱۲KW همراه با کندانسور ۳ فن و با کمک دریچه‌های تهویه مطبوع مستقل در هر ردیف صندلی به طور یکنواخت کل سالن را خنک می‌کند. به همین ترتیب شیشه‌های دودی شده این مینی‌بوس از شدت تابش نور آفتاب به داخل کابین می‌کاهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.