کد خبر : 17013
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 5:02

در گرامیداشت هفته پژوهش صورت گرفت

تقدیر مدیرعامل بانک سپه از پژوهشگران برتر

تقدیر مدیرعامل بانک سپه از پژوهشگران برتر
مدیرعامل بانک سپه در گرامیداشت هفته پژوهش، صبح امروز ۲۷ آذرماه از ۱۹ نفر از پژوهشگران برتر بانک سپه با اهدای لوح و جوایز تقدیر کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: آئین تقدیر از پژوهشگران برتر بانک سپه با حضور دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و به همت مدیریت امور سازمان و هدایت راهبردی و اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، در سالن جلسات ساختمان نگین برگزار شد.

فرآیند انتخاب این پژوهشگران، پس از اتمام مهلت فراخوان ارسال آثار تحقیقاتی و کتب پژوهشگران از ۲۴ مهر لغایت ۲۱ آبان سال جاری از بین ۱۳۵ اثر ارسال‌شده صورت گرفت که هشت نفر از همکاران با توجه به سنجه‌های ابلاغ شده در مصوبه هیئت‌مدیره به‌عنوان پژوهشگر برتر سال ۱۴۰۱ برگزیده شدند.

همچنین در این روز پیشنهاد‌های قابل‌قبول و اجراشده ۱۱ نفر از همکاران که در محور‌های کلیدی، رشد و یادگیری، فرآیندها، امور مالی و مشتریان در سامانه نظام پیشنهاد‌های ارائه‌شده بود برگزیده و تقدیر شدند.

هدف از برگزاری این مراسم استفاده از ظرفیت‌های درون‌سازمانی برای تقویت مطالعات کاربردی همکاران نخبه و بادانش در راستای موضوعات اولویت‌دار بانک، ارائه طرح‌های نوآورانه، توسعه و مشارکت‌پذیری همکاران است.

در حاشیه برگزاری تقدیر از پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر بانک سپه، باشگاه پژوهشگران (باشگاه پژوهان) و سامانه جدید نظام پیشنهاد‌ها توسط مدیر عامل بانک سپه رونمایی شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.