کد خبر : 1723
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 16:29

جواد سلیمانی و یارانش عرصه را برای دلالان خالی نکردند

جواد سلیمانی و یارانش عرصه را برای دلالان خالی نکردند
Print Friendly, PDF & Email

جواد سلیمانی و همکارانش در سایپا به رغم وجود شرایط بسیار سخت سنگر تولید را رها نکردند و با تولید متناسب با ظرفیت شرایط عرصه را برای جولان دلالان خالی نکردند. نارنجی پوشان جاده مخصوص در دوماه منتهی به پایان سال در مجموع با فروش ۱۴۲.۱۲۹ دستگاه خودرو کارنامه قابل قبولی داشتند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از  نبض بازار ، دوماهه آخر سال ۹۸ برای بسیاری از واحدهای تولیدی بسیار بد بود. شیوع ویروس کرونا که باعث شد بسیاری از صنایع به حالت نیمه تعطیل و یا نصف ظرفیت درآیند و روی ارقام تولید تأثیرگذاری منفی داشت. این ویروس که در همان روزهای ابتدایی با گسترش در چین نیز اثرگذاری بسیاری وخیمی روی بخش خودروسازی داشت به تدریج روی خودروسازی سایر کشورها نیز اثراتش را نمایان کرد. به طوری که CNN Business در این مورد پیش کرد که کل صنعت خودروسازی دنیا نحت الشعاع این میهمان ناخوانده قرار خواهد گرفت. هرچند که کاهش فروش خودرو در چین شاید قبل از شروع سال جدید میلادی شروع شده بود اما کرونا ویروس این مسئله را پررنگ تر کرد. درکشورمان نیز طبیعتاً با افزایش شمار مبتلایان و تعداد فوتی های ناشی از کووید ۱۹ بازار خودرو آن هم در شب عید حسابی متأثر از این مسئله شد و فروش خودرو به طرز بسیار قابل تأملی کاهش پیدا کرد. البته در این بین بیشترین ضرر را دلالان کردند که مانند هرسال با احتکار خودروها قصد داشتند آنها را در شب عید عرضه کنند که با کاهش شدید تقاضا در بازار شوکه شدند. به طوریکه می توان گفت فروش خودرو در بازار عید امسال طبق بررسی های میدانی به ۵۰ درصد سال قبل هم نمی رسد. گروه خودروسازی سایپا با هدایت جواد سلیمانی علیرغم اینکه با وضعیت کرونایی روبرو بودند اما طی دوماه منتهی به پایان سال در مجموع ۵۳.۶۴۴ دستگاه خودرو تولید کردند.

جواد سلیمانی و همکارانش در سایپا به رغم وجود شرایط بسیار سخت سنگر تولید را رها نکردند و با تولید متناسب با ظرفیت شرایط عرصه را برای جولان دلالان خالی نکردند. نارنجی پوشان جاده مخصوص در دوماه منتهی به پایان سال در مجموع با فروش ۱۴۲.۱۲۹ دستگاه خودرو کارنامه قابل قبولی داشتند هرچند که شاید این موضوع نسبت به ماههای گذشته افت داشت اما شرایط کشور عادی نبوده و حتی با پایان مدت قرنطینه محدودیتهایی مانند فاصله هوشمند اجتماعی طبیعتاً مسئله تولید را نشانه می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.