کد خبر : 17467
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 5:37

نقش بانک رفاه کارگران در عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان

نقش بانک رفاه کارگران در عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای و دستیابی به اهداف سرمایه‌گذاری، نیازمند همکاری شبکه بانکی به‌ویژه بانک رفاه کارگران است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری این بانک و شرکت با بیان این مطلب، افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال‌های اخیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف نیروگاهی، انتقال آب و … با هدف تکمیل زنجیره فولاد، اجرایی کرده است که تحقق اهداف توسعه‌ای آن‌ها نیازمند همکاری بانک‌ها ازجمله بانک رفاه کارگران است.

وی افزود: فصل جدید همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان آغاز شده است و مدیران عالی این دو مجموعه با جدیت فراوان به دنبال توسعه روزافزون این همکاری‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان این شرکت را از جمله بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های صنعتی کشور برشمرد و گفت: پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت دارای زیرساخت ملی و به نوعی پیشران اقتصاد و صنعت کشور هستند و اجرایی کردن آن‌ها نیازمند مشارکت و نقش‌آفرینی بانک‌ها از جمله بانک رفاه است.

وی به همراهی بانک رفاه کارگران در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از منظر سهام‌داری اشاره کرد و گفت: همکاری‌های متقابل بسیار خوبی بین این بانک و شرکت در جریان است و این همکاری‌ها با امضای تفاهم‌نامه همکاری بیش از پیش توسعه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.