کد خبر : 17470
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 5:39

دلیل موفقیت بانک ایران زمین، تعهد کارکنان به اهداف سازمانی است

دلیل موفقیت بانک ایران زمین، تعهد کارکنان به اهداف سازمانی است
دهمین گردهمایی روسای شعب استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این گردهمایی محمود حسن شاهی مدیر شعب استان به بررسی درصد تحقق اهداف شعب پرداخت و ضمن ارزیابی عملکرد روسای شعب، راهکار‌هایی را در جهت بازاریابی موثر بیان کرد.

حسن شاهی بانکداری را یکی از پر اهمیت‌ترین بخش‌های اقتصاد در کشور به شمار آورد و گفت: بانک‌ها از یک‌طرف با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل می‌کنند و موجب گسترش بازار‌ها می‌شوند و از طرف دیگر با تجهیز پس‌انداز‌های ریز و درشت و هدایت آن‌ها به سمت بنگاه‌های تولیدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌آورند.

مدیر شعب استان با بیان اینکه بانک، به عنوان بزرگ‌ترین واسطه‌های مالی، نقش مهمی در تأمین سرمایه مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی دارد، افزود: همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران همراه با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و نظارت مسئولین شعب توانسته است بانک ایران زمین را در جایگاه مطلوبی در بیان سایر بانک‌ها قرار دهد.

حسن شاهی سرمایه انسانی را دارایی اصلی و منبع مهم ایجاد مزیت رقابتی بانک دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مزیت سازمان‌ها برای کسب موفقیت در بالا بودن اعتماد به نفس و میزان تعهد کارکنان به اهداف سازمانی نهفته است.

در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب منطقه ضمن اشاره مجدد بر لزوم رعایت مسائل امنیتی شعب به بایگانی روزانه و به موقع اسناد روزانه شعب تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل منطقه و سابقه درخشان همکاران منطقه فارس، اطمینان داریم در جهت اعتلای نام بانک ایران زمین در منطقه فارس کوشا باشیم و در این مسیر همراه و همگام شعب خواهیم بود.

فاطمی با اشاره به کمپین نصب همراه بانک بر اهمیت خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و افزود: کارکنان بانک ایران زمین می‌بایست در این زمین نسبت به سایر بانک‌ها پیشتاز بوده و با معرفی کامل سرویس‌های بانکداری مدرن جهت آگاهی مشتریان و جلب رضایت آنان نسبت به ارائه این خدمات تلاش بیشتری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.