کد خبر : 17593
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 10:40

افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین
دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این همایش سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان ضمن توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال، گفت: امید مهمترین ابزار پیشرفت است و علت اصلی موفقیت در هر سازمان انگیزه و کارآمدی است.

سلیم بهرامی آموزش کارکنان را یکی از اولویت‌های مهم در سازمان بیان کرد و افزود: ما در بانک ایران زمین با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی توانستیم علاوه بر افزایش سطح آگاهی همکاران، خدمت رسانی و معرفی سرویس‌ها به مشتریان را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهیم.

مدیر شعب استان بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری تاکید کرد و گفت: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی، با تسریع و ساماندهی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، نیاز‌های مشتریان را تا حد توان کاهش دهیم.

سلیم بهرامی تمرکز بیشتر همکاران بر روی خدمات بانکداری مدرن را امری جدی بیان کرد و افزود: کارکنان شعب باید ضمن اطلاع کامل از آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در حوزه بانکداری دیجیتال، سرویس‌های این حوزه را در اختیار مشتریان قرار داده و اطلاعات کامل را در اختیار آنان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.