کد خبر : 17845
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 4:21

ذخایر فنی پارسیان افزایش یافت

ذخایر فنی پارسیان افزایش یافت
طبق صورت مالی ۹ ماهه بیمه پارسیان ذخایر فنی این شرکت با افزایش همراه بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، درچند سال اخیر شرکت بیمه پارسیان با توجه به ارزیابی‌های بین المللی و داخلی، جزو بهترین شرکت‌های بیمه کشور بوده و در سطح یک توانگری مالی با توجه به ارزیابی بیمه مرکزی قرار دارد. شرکت بیمه پارسیان نوآوری‌های بسیاری نیز در ارایه خدمات الکترونیک انجام داده است و می‌توان نتیجه گرفت که  این شرکت  در راستای چشم انداز خود در حال حرکت می‌باشد.

ذخایر فنی بر اساس آیین نامه ۵٨ مصوب شورایعالی بیمه محاسبه و در صورت مالی منعکس میگردد. طبق جدول زیر ذخایر فنی شرکت در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ به نسبت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ معادل ٧،٠٠۶،۶٢۸ میلیون ریال افزایش داشته است.

ذخایر فنی پارسیان افزایش یافت

همچنین شرکت‌های بیمه طبق آیین نامه شماره ٩٧ مصوب شورایعالی بیمه، ملزم به انطباق سرمایه گذاری‌ها (از منابع ذخایر فنی و حقوق صاحبان سهام) با مفاد این آیین نامه می‌باشند. از این رو شرکت بیمه پارسیان ضمن برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته جهت کاهش دوره وصول مطالبات از بیمه گذار به منظور افزایش منابع سرمایه گذاری، درصدد انطباق کامل سرمایه گذاری‌ها با مفاد آیین نامه یاد شده و افزایش سرمایه گذاری در سایر ابزار‌های مالی می‌باشد. درآمد این شرکت ازسرمایه گذاری‌ها همانطوری که در صورت‌های مالی این شرکت مشاهده می‌کنیم به بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان رسیده است در حالی که این مبلغ در سال گذشته ۲۲۵ میلیارد تومان بود.

ذخایر فنی پارسیان افزایش یافت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.