کد خبر : 1788
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1399 - 0:08

خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش

خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش
Print Friendly, PDF & Email

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است و برای ایاب و ذهاب ناوگان امدادی این شرکت نیز مبلغی دریافت نمی شود، گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا، ناوگان بین جاده ای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل خود را در سطح شهرهای کشور افزایش دهد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، عباس فخاریان با اشاره به همکاری و هماهنگی با ستاد ملی کرونا، افزود: امدادخودرو سایپا به منظور همکاری با کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا تصمیم گرفت، ضمن فراهم سازی شرایط بهداشتی مناسب برای امدادگران و خدمت رسانان خود به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات امداد جاده ای را به حداقل برساند.

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه کاهش نیروهای خدمات امداد جاده ای با هدف افزایش توان این شرکت برای ارائه خدمات در محل سکونت هموطنان صورت گرفته، تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه مشاوره فنی تلفنی و خدمات خودرو در محل، در اولویت کاری امداد خودرو سایپا قرار گرفته است.

به گفته وی هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.