کد خبر : 1800
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 0:37

تغییر در خطوط تولید سایپا باهدف حفظ فاصله فردی کارکنان/ کاهش نیروی انسانی تولید در هر شیفت کاری سایپا

تغییر در خطوط تولید سایپا باهدف حفظ فاصله فردی کارکنان/ کاهش نیروی انسانی تولید در هر شیفت کاری سایپا
Print Friendly, PDF & Email

معاون مهندسی سایپا از اعمال تغییرات کاری در تمامی خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه باهدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به‌گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز؛ پرویز آفتاب‌سوار گفت: با دستور و تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز صیانت از سلامت کارکنان و سرمایه‌های انسانی گروه سایپا برای نخستین بار تغییراتی در خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه سایپا باهدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان در حین کار تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: در فاز نخست، شروع فعالیت خطوط تولید سایپا در یک شیفت و با حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد نیروی انسانی به صورت چرخشی خواهد بود.

معاون مهندسی سایپا ادامه داد: فاصله‌گذاری فردی به‌گونه‌ای است که در هر ایستگاه تولیدی به طور میانگین دو نفر با رعایت حریم فردی حضور خواهند داشت تا ضریب سلامتی و ایمنی کارکنان حفظ شود.

به‌گفته وی با این طراحی ضمن کاهش ظرفیت تولید سایپا که امکان اجرای طرح فاصله گذاری را میسر خواهد کرد، کاهش ساعات کاری نیز جهت حضور کمتر کارکنان در محل کار اجرا گردیده است.

آفتاب‌سوار یادآور شد: برنامه ایجاد فاصله فردی در گروه به‌موازات رعایت بهداشت فردی، تجهیز نیروها به اقلام حفاظتی نظیر ماسک و دستکش و همچنین پاک‌سازی و ضدعفونی مداوم محیط کار به‌اجرا درآمده و تا پایان اپیدمی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در گام‌های بعدی و پس از حصول اطمینان نسبت به حفظ سلامتی نیروی انسانی، ظرفیت خطوط گروه سایپا با رعایت شرایط ذکر شده فوق افزایش خواهد یافت.

معاون مهندسی سایپا تاکید کرد: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی شرکت، مهم‌ترین اولویت مدیران گروه سایپا در مسیر تولید خواهد بود و تلاش خواهیم کرد خطوط با حضور بهینه و ایمن نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.