کد خبر : 1806
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 0:52

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا
Print Friendly, PDF & Email

نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با کرونا را تایید کرده و آن را مثبت ارزیابی کردند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونای گروه خوروسازی سایپا و بازدید از وضعیت سالن‌های تولیدی به بررسی پروتکل های اجرایی و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در این بازدید سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت ‌مبارزه با کرونا، بر ضرورت همکاری دوجانبه با این وزارتخانه در راستای مقابله با شیوع این بیماری تاکید کرد و از برنامه‌ریزی ویژه سایپا برای صیانت از سلامت کارکنان و کنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به کار مجدد فعالیت‌های تولیدی خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سایپا و ستاد مبارزه با کرونای این گروه در اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: فعالیت های موثر و پیش بینی های هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در کاهش شیوع این ویروس در سطح کارکنان این واحد بزرگ صنعتی داشته است.

دکتر بابک عشرتی ادامه داد: امیدواریم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.

وی افزود: فعالیت مجدد در خطوط تولیدی و سطح کارخانه ها با رعایت موارد بهداشتی و اصول مهندسی که کمترین تداخل انسانی را به همراه داشته باشد امکان پذیر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.