کد خبر : 18441
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 11:09

۲۲ بهمن، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم است

۲۲ بهمن، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم است
دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

۲۲ بهمن، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحت رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، دوران جدیدی برای ملت سرافراز ایران آغاز شد.

در این روز فرخنده، سالگرد انقلابی را جشن می‌گیریم که هدایت آن را بزرگ مردی فرزانه و روشن ضمیر به عهده داشت و مردمی با اراده‌ای پولادین، که تا رسیدن به اهداف والای خود از هیچ کوششی فروگذار نبودند، ایشان را همراهی می‌کردند.

مردم آزاده ایران برای تحقق آرمان‌های انقلاب، دست از جان شستند و پا به میدان مبارزه گذاشتند و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که برخاسته از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی است، فصل نوینی در تاریخ کشور رقم زدند.

امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد، شکوفایی و بالندگی رسیده است که نظام بین الملل را تحت تأثیر قرار داده و آوازه آن در سراسر گیتی پیچیده است. همه وظیفه داریم از این انقلاب که با همه موانع و دشواری ها، چهل و چهار پر افتخار را پشت سرگذاشته است، مراقبت و پاسداری کنیم.

مجموعه بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند که همراه ملت سرافراز ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کند.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.