کد خبر : 1847
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 13:54

ممنوعیت پذیرایی رستوران‌ها از روز خواران

ممنوعیت پذیرایی رستوران‌ها از روز خواران
Print Friendly, PDF & Email

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عدم پذیرایی از روزه‌خواران در رستوران، عدم افزایش قیمت و جلوگیری از روزه‌خواری ازجمله مهم‌ترین قوانین ماه رمضان است‌.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر از رشت، احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه رمضان باید به شئونات این ماه توجه ویژه شود، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ماه‌های پربرکت است و مردم ما در تمام نقاط کشور ما فضای معنوی این ماه را گرامی می‌دارند لذا علیرغم وجود عذر شرعی مردم نباید در خیابان و به‌طور آشکارا روزه‌خواری کنند.

وی‌ با اشاره به قوانین ماه مبارک رمضان گفت: عدم پذیرایی از روزه‌خواران در رستوران، عدم افزایش قیمت و جلوگیری از روزه‌خواری ازجمله مهم‌ترین قوانین ماه رمضان است‌.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر عدم ورود گردشگران به مکان‌های گردشگری بیان کرد: در این ماه و با پیگیری‌های انجام‌شده از ورود تمام گردشگران به مکان‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

آقایی با درخواست از کشاورزان در خصوص عدم مصرف غذا در محل کار خود افزود: کشاورزی و شالی‌کاری یکی از سخت‌ترین کارهای گیلان در فصل بهار است ولی از کشاورزان می‌خواهم از منصرف غذا در محل کار خود جدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.