کد خبر : 18671
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 11:05

وزارت صمت: دخالتی در اعلام گران شرکت بهمن نداشته ایم؛ کار یک شرکت خصوصی است

وزارت صمت: دخالتی در اعلام گران شرکت بهمن نداشته ایم؛ کار یک شرکت خصوصی است
آقای قالیباف سخنگوی وزارت صمت در خصوص اعلام خبر جریمه ۱۳ هزار میلیاردی گروه بهمن برای گران فروشی این شرکت خصوصی خودروسازی می‌گوید: خودروسازان خصوصی روابط حسنه‌ای با یکدیگر ندارند و اصولا اینگونه کار می‌کنند که مقداری همدیگر را تخریب کنند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، به گفته وی، خودرو‌های گروه بهمن بین دو خودروساز خصوصی دیگر افتاده و این خبر را خودروساز رقیب خصوصی دیگر اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش؛ به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه گروه بهمن ۱۳ هزار میلیارد تومان جریمه به دلیل گران فروشی در سال ۱۴۰۰ شده است؛ این خبر در حالی منتشر شده است که طبق بررسی قیمت خودرو‌های خودروسازان خصوصی، گروه بهمن به نسبت خودروسازان خصوصی دیگر قیمت کمتری را روی محصولات خود گذاشته است.

جالب اینجاست، خودرو‌های این گروه خودروسازی که کمترین قیمت را در بین خودرو‌های دیگر دارد، دارای ۵ ستاره ایمنی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودرو فیدلیتی و دیگنیتی که پر آپشن‌ترین خودرو‌های بازار کشور هستند، با ۵ ستاره ایمنی به بازار عرضه می‌شوند و ایمنی بالایی دارند.

این در حالیست که با کمترین قیمت عرضه می‌شوند به طوری که گروه بهمن فیدلیتی را با قیمت ۸۴۰ میلیون به بازار عرضه می‌کند، خودرویی که اکنون حتی از ۲۰۷ ایران خودرو هم ارزان‌تر است!

کافیست سرچی در گوگل بکنید و قیمت خودرو‌های مونتاژی را ببینید؛ تیگو ۸ مدیران خودرو که سال گذشته با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه شد، اکنون در بازار بیش از ۲ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود.

همین یک مقایسه قیمتی ساده بیانگر گران فروشی مابقی خودروسازان است!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.