کد خبر : 18955
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 4:55

گام‌های بلند در راستای توسعه و اشتغال پایدار

گام‌های بلند در راستای توسعه و اشتغال پایدار
پرسنل اداری پذیرفته شده در آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی کار خود را در مجتمع فولاد غدیر نی ریز آغاز کردند.به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز اولین گروه از نیرو‌های ستادی پذیرفته شده در آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی پس از طی دوره آموزشی یک هفته ای، با حضور در این مجتمع کار خود را به طور رسمی آغاز کردند. در جلسه توجیهی گروه اول از نیرو‌های ستادی که در پایان دوره آموزشی با حضور معاونین مالی و اقتصادی و بهره برداری و مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد، مهندس کیهان معاون بهره برداری با اشاره به سرعت بالای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در هجده ماه اخیر، همدلی و همکاری همه همکاران را رمز دستیابی به این موفقیت‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی پرسنل جدید در کنار نیرو‌های پیشکسوت و با تجربه، مجتمع فولاد غدیر نی ریز به قطب صنعتی جنوب کشور تبدیل خواهد شد. مهندس راحت معاون مالی و اقتصادی مجتمع فولاد غدیر نیز در این جلسه، مهمترین عامل پیشرفت چشمگیر پروژه‌های در دست اجرای این مجتمع را استفاده از مدیران مجرب حول محور مدیرعاملی سخت کوش، جوان، خستگی ناپذیر و خوش فکر دانست و با تبریک به همکاران جدید اظهار داشت: تلاش کنیم آنچه را در دانشگاه آموختیم با صنعت ترکیب کنیم تا در مسیر رو به رشد مجتمع فولاد غدیر نی ریز نقش موثری را ایفا کنیم. مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نیز حفظ و تقویت دوستی و رفاقت و همدلی بین همکاران را از مهمترین عوامل پیشرفت و موفقیت در کار عنوان کرد و بر رعایت قوانین و مقررات داخلی مجتمع تاکید کرد. گفتنی است گروه اول از نیرو‌های ستادی شامل کارشناسان فناوری اطلاعات، منابع انسانی و مالی و اقتصادی و پرسنل ایمنی و آتش نشانی، انتظامات و اورژانس از روز شنبه ۱۳ اسفندماه به طور رسمی کار خود را در مجتمع فولاد غدیر نی ریز آغاز کرده اند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز اولین گروه از نیرو‌های ستادی پذیرفته شده در آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی پس از طی دوره آموزشی یک هفته ای، با حضور در این مجتمع کار خود را به طور رسمی آغاز کردند.

در جلسه توجیهی گروه اول از نیرو‌های ستادی که در پایان دوره آموزشی با حضور معاونین مالی و اقتصادی و بهره برداری و مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد، مهندس کیهان معاون بهره برداری با اشاره به سرعت بالای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در هجده ماه اخیر، همدلی و همکاری همه همکاران را رمز دستیابی به این موفقیت‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی پرسنل جدید در کنار نیرو‌های پیشکسوت و با تجربه، مجتمع فولاد غدیر نی ریز به قطب صنعتی جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

مهندس راحت معاون مالی و اقتصادی مجتمع فولاد غدیر نیز در این جلسه، مهمترین عامل پیشرفت چشمگیر پروژه‌های در دست اجرای این مجتمع را استفاده از مدیران مجرب حول محور مدیرعاملی سخت کوش، جوان، خستگی ناپذیر و خوش فکر دانست و با تبریک به همکاران جدید اظهار داشت: تلاش کنیم آنچه را در دانشگاه آموختیم با صنعت ترکیب کنیم تا در مسیر رو به رشد مجتمع فولاد غدیر نی ریز نقش موثری را ایفا کنیم.

مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نیز حفظ و تقویت دوستی و رفاقت و همدلی بین همکاران را از مهمترین عوامل پیشرفت و موفقیت در کار عنوان کرد و بر رعایت قوانین و مقررات داخلی مجتمع تاکید کرد.

گفتنی است گروه اول از نیرو‌های ستادی شامل کارشناسان فناوری اطلاعات، منابع انسانی و مالی و اقتصادی و پرسنل ایمنی و آتش نشانی، انتظامات و اورژانس از روز شنبه ۱۳ اسفندماه به طور رسمی کار خود را در مجتمع فولاد غدیر نی ریز آغاز کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.