کد خبر : 19088
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 6:29

تند گویان

تند  گویان
طبق ادعای پتروشیمی تندگویان واحد پنبه مصنوعی این شرکت با ظرفیت اسمی ۶۶ هزار تن به دلیل عدم تکمیل تجهیزات اصلی در سال ۱۴۰۱ متوقف بوده در حالی است که سال ۱۴۰۱ رو به پایان بوده اما خبری از برگزاری مناقصه نیست!
Print Friendly, PDF & Email

براساس بررسی پشت پرده طبق ادعای پتروشیمی تندگویان واحد پنبه مصنوعی این شرکت با ظرفیت اسمی ۶۶ هزار تن به دلیل عدم تکمیل تجهیزات اصلی در سال ۱۴۰۱ متوقف بوده و اقدامات لازم در خصوص برآورد سرمایه گذاری و برگزاری مناقصه عمومی جهت تکمیل واحد پنبه مصنوعی را انجام داده است؛ این در حالی است که سال ۱۴۰۱ رو به پایان بوده اما خبری از برگزاری مناقصه نیست!

همچنین در بررسی صورت‌های مالی این شرکت در می‌یابیم شرکت فوق بیش از ۲۹۶ میلیارد تومن در ۶ ماهه ابتدایی سال سود سپرده بانکی دریافت کرده که این مبالغ قابل توجه بهتر است در جهت تولید و راه اندازی واحد‌های این شرکت خرج شود و انجماد سرمایه واحد‌های صنعتی در بانک‌ها کمکی به این شرکت نخواهد کرد.

نکته بعدی در صورت‌های مالی تندگویان افزایش پاداش هیئت مدیره می باشد: در حالی که سود انباشته این شرکت ۲۹ درصد کاهش داشته، اما هیئت مدیره شرکت مذکور ۸۷۰ میلیون تومان پاداش علاوه بر حقوق و مزایا دریافت نموده و به نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۷۰ میلیون تومان افزایش داشته است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.