کد خبر : 1927
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 12:11

شرکت ماهان سیرجان ثبت کرد؛ کسب رتبه نخست معادن کشور در میزان استخراج ماهانه سنگ آهن

شرکت ماهان سیرجان ثبت کرد؛ کسب رتبه نخست معادن کشور در میزان استخراج ماهانه سنگ آهن
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان وابسته به هلدینگ ماهان، از ثبت رکورد تاریخی ماهانه استخراج سنگ آهن در میان ۱۲ شرکت معدنی مهم کشور از قبیل گلگهر، چادرملو و گهرزمین خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی بهرامی افزود: شرکت ماهان سیرجان با تلاش مضاعف همکاران موفق شد اسفندماه گذشته با استخراج یک میلیون و ۴۷ هزار و۹۷۲ تن سنگ آهن به این رکورد تاریخی دست یابد.
به گفته وی، موفقیت حاصله در حالی کسب شده که معدن شماره ۵ گل گهر در سال های ابتدایی استخراج سنگ آهن خود است و نسبت به معادن بزرگ کشور وسعت کمتری داشته و در حال حاضر تنها یک جبهه کار آهن دارد.
وی ادامه داد: همچنین میزان استخراج سنگ آهن شرکت ماهان سیرجان در سال ۱۳۹۸ به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن رسید که رقمی بالاتر از برنامه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تنی سال گذشته است.
بهرامی گفت: سال گذشته با وجود مشکلاتی همچون تعویض پیمانکار در خردادماه و‌ از دست رفتن فصل تابستان بدلیل تجهیز پیمانکاران جدید و همچنین بارندگی های شدید فصل پاییز و بحران کرونا در پایان سال و …، همکاران شرکت با تلاش مضاعف در سه ماهه پایانی سال کارنامه خوبی برای شرکت رقم زدند و عملکردی بالاتر از هدف برنامه را محقق کردند.
وی افزود: برنامه استخراج سنگ آهن در شرکت ماهان سیرجان برای سال جاری ۳ میلیون تن پیش بینی شده که بالاتر از برنامه مصوب ایمیدرو بوده اما امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم به رقمی بالاتر از آن نیز برسیم.
بهرامی تصریح کرد: استخراج سنگ آهن این شرکت در اسفندماه گذشته نشان داد که می توان در سال ۹۹ با همدلی، کار جهادی و درک متقابل تمامی عوامل معدن و البته سیاست های درست حمایتی دولت در سال سخت پیش رو به جهش تولید دست یافت.
وی گفت: در حال حاضر ۸۷۶ نفر به طور مستقیم در معدن شماره ۵ گل گهر سیرجان مشغول به کار هستند.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.